edolio5 team
Ωστόσο, σύμφωνα με τους αναλυτές η επένδυση αυτή δεν δείχνει να αποδίδει, τουλάχιστον προς το παρόν, με την αξία των συγκεκριμένων πλοίων να υποχωρεί και τον κλάδο των τάνκερ να αντιμετωπίζει δυσκολίες.
Έτσι, εκτός από το ισχυρό πλήγμα που δέχθηκε η επιχείρηση Jumbo λόγω των lockdowns -ισχυρότερο σε σχέση με τις ανταγωνίστριες εταιρείες αφού κατά την περίοδο των εορτών δεν εκμεταλλεύτηκε το click away διατηρώντας ως μοναδικό κανάλι πώλησης το e-shop της- , πονοκέφαλο στον ισχυρό επιχειρηματία φαίνεται να προκαλούν και τα κεφάλαια που τοποθέτησε σε έναν κλάδο εντελώς έξω από τα «νερά» του.
Συγκεκριμένα, ο Απόστολος Βακάκης διέθεσε μέχρι το τέλος του 2019 περί τα 74,6 εκατ. δολάρια για την εξαγορά πέντε second hand τάνκερ, τριών τύπου MR2 και δύο LR1.
Η αξία των συγκεκριμένων πλοίων, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue είχε μειωθεί τον Οκτώβριο 2020, και υπολογίζονταν στα 66 εκατ. δολάρια.
Ωστόσο, αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι δεν είναι γνωστά τα στοιχεία σχετικά με την εμπορική δραστηριότητα των συγκεκριμένων δεξαμενόπλοιων κατά τη διάρκεια του 2020, το οποίο ομολογουμένως, ήταν μία δύσκολη χρονιά και για τη ναυτιλία.
Παρά το γεγονός ότι ο Διαμαντής Διαμαντίδης είναι ένας από τους κορυφαίους Έλληνες πλοιοκτήτες που διαθέτει τεράστια ρευστότητα, η οποία του επιτρέπει να ελίσσεται και να εκμεταλλεύεται τις αγοραστικές ευκαιρίες, δεν έδειξε, κατά τις πληροφορίες, να ενστερνίζεται τις απόψεις και τις φιλοδοξίες του γιου του και αρνήθηκε να τον χρηματοδοτήσει.
Η λύση για τον Πασχάλη Διαμαντίδη βρέθηκε στο πρόσωπο του πατέρα της συντρόφου του, Σοφίας Βακάκη, κόρης του ιδιοκτήτη της αλυσίδας Jumbo, ο οποίος και αποφάσισε να τον στηρίξει οικονομικά, βοηθώντας τον να υλοποιήσει το εγχείρημα του.
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά η οικογένεια Διαμαντίδη πρέπει να αντιμετωπίσει και το θανατηφόρο ατύχημα που προκάλεσε ο μικρός γιος.