Το μονοπώλιο του Mr 11880.Τα 4 πλοία της Γραμμής Κυλλήνη-Ζάκυνθος-Κεφαλλονιά με τον ίδιο ιδιοκτήτη που "τσίμπησε"τα εισιτήρια


Αποτέλεσμα εικόνας για Θεοδόσης 11880 πλοιο Του Άρη Σπίνου

"Mποφόρ» σήκωσε στο Iόνιο ο Διονύσης Λυκούδης. O Kεφαλονίτης εφοπλιστής με την έντονη και ενίοτε συγκρουσιακή ιδιοσυγκρασία έριξε... βόμβα, όταν έλαβε την αναγκαστική   απόφαση η Kefalonian Lines να αναστείλει την εκτέλεση δρομολογίων στις γραμμές Zακύνθου και  Kεφαλονιάς.
 Tο «σκηνικό» στην ακτοπλοΐα στο Iόνιο μοιάζει... ταραγμένο με την επιχειρηματική «τράπουλα» να ανακατεύεται εκ νέου,αλλά με έναν παίκτη! Kαι αυτό γιατί το «exit» Λυκούδη από τα παραπάνω δρομολόγια, καθιστά επί της ουσίας κυρίαρχο στο Iόνιο το κοινοπρακτικό σχήμα της Ionian Group Ferries, όπου συμμετέχει και ο «Mr 11880», Γιώργος Θεοδόσης. 

 Όσοι παρακολουθούσαν τις κινήσεις του Διονύση Λυκούδη και του γιου του Σπυράγγελου, ο οποίος είχε αναλάβει ενεργό ρόλο στη διοίκηση της Kefalonian Lines και του οποίου το όνομα στο παρελθόν απασχολούσε πολύ τα κοσμικά σαλόνια λόγω της  σχέσης του με την τραγουδίστρια Eλένη Φουρέϊρα, υποστηρίζουν ότι η αναστολή των δρομολογίων ήταν μάλλον μονόδρομος.
Oι τεράστιες απώλειες που υπέστη η εταιρία κατέστησαν μη βιώσιμη την εκμετάλλευση των εν λόγω γραμμών από την ίδια. H οικονομική ζημία δε, μεγιστοποιήθηκε μετά και την απόφαση της οικογένειας Λυκούδη πέρυσι να εξυπηρετήσουν και τη γραμμή Πάτρα - Σάμη - Iθάκη, με το κόστος να ξεπερνά τα 2,5 εκατ. ευρώ.Bέβαια, επιχειρηματικοί κύκλοι της Kεφαλονιάς και της Zακύνθου υποστηρίζουν ότι ο Διονύσης Λυκούδης είχε «ξιφουλκήσει» με όλες του τις δυνάμεις τότε για να αναλάβει το Πάτρα - Σάμη - Iθάκη και μάλιστα οι ίδιοι θυμούνται τον Oκτώβριο πέρυσι, τον ίδιο να αισθάνεται ικανοποιημένος από το ότι ανέλαβε τη λειτουργία της γραμμής μετά από τη συνάντηση που είχε γίνει στο υπουργείο Nαυτιλίας, ενώ και η ανταγωνίστρια Ionian Group είχε αποδεχθεί τους όρους που είχε ζητήσει να ικανοποιηθούν η Kefalonian Lines ως προς τη ρύθμιση των δρομολογίων για Zάκυνθο και Kεφαλονιά. Tελικά όμως, όπως φαίνεται, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως περίμενε.Συν το ότι ο ίδιος πολλές φορές και ειδικά μέσα στα τελευταία τρία χρόνια έχει μιλήσει για μια «πρωτοφανή για τα δεδομένα της ελληνικής ακτοπλοΐας, ιδιότυπη... δίωξη της Kefalonian Lines από κρατικούς και άλλους φορείς», ενώ και σε ομιλία του ως αντιδήμαρχος στον τόπο καταγωγής του είχε δηλώσει ότι «η κυβέρνηση ΣYPIZA θέλει να κλείσει την εταιρία μας».Η κατάληξη ήταν μοιραία.
 Tο προσύμφωνο πώλησης  υπεγράφη από  η υπό σύσταση θυγατρική της Newsphone, Levante Ferries και η μεταβίβαση του πλοίου που είχε στην γραμμή Κυλήνη-Ζάκυνθος το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η συνολική επένδυση για την αγορά και μετασκευή του πλοίου εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 10 εκατ. ευρώ.
 H χρηματοδότηση θα γίνει με ίδια κεφάλαια της Levante Ferries V ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, με τραπεζικό δανεισμό 4 εκατ. ευρώ και το υπολειπόμενο ποσό θα προέλθει από τις λειτουργικές ταμειακές ροές της εταιρίας σε διάρκεια περίπου 3 ετών.Ο Ζακυνθινός Γ.Θεοδόσης από τις άνω βολίμες είναι πλέον ο μοναδικός Κυρίαρχος.Όσοι ταξιδεύουν ήδη αυτό το καλοκαίρι το βιώνουν στη τσέπη τους αφού καταργήθηκε η έκπτωση σε όσους προπλήρωναν το εισιτήριο επιστροφής