Ο ΚΑΝΑΛΑΡΧΗΣ ΜΕ ΤΟ PRIVE ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ -ΤΑ ΡΟΖ ΒΙΝΤΕΟ- Ο HACKER ΣΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΑ... ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ "ΚΑΡΙΕΡΑ" ΤΗΣ!!


Σχετική εικόνα

Πω πω τι έχει να γίνει!!Εάν δεν  τα έβλεπα με τα μάτια μου δεν θα το πίστευα.Θα έλεγα ότι είναι από τις φήμες που κυκλοφορούν, άνευ ουσίας . Φένεται όμως ότι η εκκολαπτόμενη ξανθούλα δημοσιογράφος,μοντέλο,ηθοποιός καταγόμενη εκ Μπραχαμίου,και με  ότι άλλο κατά καιρούς έχει ασχοληθεί,"δούλευε" από καιρό τα βιντεάκια που τράβηξε με το κινητό της με γνωστό Καναλάρχη την ώρα που του έδειχνε τα προσόντα της.
 Και τα 2 που είδα εγώ,είναι γυρισμένα σε δωμάτιο που βρίσκετε μέσα στο κανάλι.Με κρεβάτι και όλα τα κονφόρ. Προφανώς ο Καναλάρχης το χρησιμοποιεί ως υπνοδωμάτιο.Τα βίντεο έχουν τραβηχτεί πριν από 4 περίπου χρόνια, αφού σύμφωνα με διαλόγους που ακούγονται μεταξύ της Ξανθούλας και του Καναλάρχη,παραπέμπουν σε γεγονότα που είχαν συμβεί τότε.Η ίδια δείχνει τα βίντεο,η για να εκβιάσει ή για να "πουλήσει" δεξιά και αριστερά την γνωριμία της.Επειδή όμως η ξανθούλα, που τώρα κατά κάποιον τρόπο κάνει καριέρα στις κάμερες της Ευρώπης,μιλάει πολύ,περιέφερε τα βίντεο σε ένα καφέ του Κολωνακίου πριν λίγες μέρες.Στο τραπέζι μεταξύ άλλων ήταν και ο  φίλος μου,ο Σάκης,που φημίζεται για τις γνώσεις του στο hacking.Όταν φύγαμε από το μαγαζί μου είπε ότι τα βίντεο θα μου τα έστελνε το βράδυ στο email μου.Παραξενεύτηκα.Τον ρώτησα  πως θα το έκανε αυτό και μου είπε ότι ήδη τα είχε "περάσει"  στο δικό του email την ώρα...που τα έβλεπε!! Ευτυχώς που έχω και μερικούς καλούς φίλους.



Άρης Σπίνος