Διαψεύδει ο Δεστεμπασίδης ότι είναι προστατευόμενος μάρτυρας στην υπόθεση NOVARTIS : «Δεν ονομάζομαι ούτε Μάξιμος Σαράφης ούτε Αικατερίνη Κελέση»


Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης: «Δεν ονομάζομαι ούτε Μάξιμος Σαράφης ούτε Αικατερίνη Κελέση»«Δεν συμφώνησα στη δημοσιοποίηση της ιδιωτικής συνομιλίας που είχα με τον δημοσιογράφο του newpost.gr» αναφέρει σε δήλωση την οποία απέστειλε στα ΜΜΕ το πρώην στέλεχος της Novartis Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης.
 Ο κ. Δεστεμπασίδης επισημαίνει «δεν ονομάζομαι ούτε Αικατερίνη Κελέση, ούτε Μάξιμος Σαράφης. Το ονοματεπώνυμό μου είναι Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης. Προς όλους εκείνους που με δόλο και κακοβουλία με στοχοποιούν δηλώνω πως ΟΥΤΕ ΦΟΒΑΜΑΙ-ΟΥΤΕ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΙ».


Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Σχετικά με δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, που με εμπλέκουν με την υπόθεση Novartis έχω να δηλώσω τα εξής:
- Ουδέποτε συναίνεσα στη δημοσιοποίηση αποσπασμάτων της ιδιωτικής μου συζήτησης με τον δημοσιογράφο κ. Τάκη Χατζή της ιστοσελίδας newpost.gr.
- Δεν ονομάζομαι ούτε Αικατερίνη Κελέση, ούτε Μάξιμος Σαράφης. Το ονοματεπώνυμό μου είναι Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης.
- Προς όλους εκείνους που με δόλο και κακοβουλία με στοχοποιούν δηλώνω πως ΟΥΤΕ ΦΟΒΑΜΑΙ-ΟΥΤΕ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΙ!Τα υπόλοιπα θα τα πούμε ενώπιον της Δικαιοσύνης.- Όταν και εφόσον κληθώ από τις αρμόδιες Αρχές για την υπόθεση Novartis, θα καταθέσω όσα γνωρίζω, όσα άκουσα, όσα κατάλαβα.
- Η παρούσα δήλωση είναι η μόνη και τελευταία επίσημη τοποθέτησή μου, ακόμα και αν προκληθώ.
Με εκτίμηση,
Φιλίστωρ Χ. Δεστεμπασίδης».