BOMBA ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ !H ΣΥΓΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΔΑΜΙΔΗ,ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ5 ."ΖΕΜΑΤΟΝΤΑΣ "ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΠΕΙΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!



ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΠΙΝΟΥ

Με αρκετή έκπληξη δεχτήκαμε μία επιστολή-e-mail από  την Γ.Σιδέρη,(με αρκετά υπονοούμενα σε βάρος μας)η οποία ως γνωστό είναι κατηγορούμενη σε βαθμό κακουργήματος,όπως έχουμε αναφέρει σε επανειλημμένα δημοσιεύματά (1) (2) ΚΛΙΚ ΕΔΩ  μας,για απευθείας αναθέσεις σε εργολάβο όταν ήταν διοικήτρια νοσοκομείου.
  Σας παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή  που μας έστειλε προφανώς για να προστατευτεί,από τις απειλές όπως η ίδια ισχυρίζεται πως δέχεται.Διατηρούμε την ορθογραφία του κειμένου και τη συντακτική παρουσίαση του προκειμένου να διατηρήσουμε την αυθεντικότητα του .Γράφει η Σιδέρη:   "Η υποθεση Novartis ειναι μια ακρη του νηματος στο χωρο της υγειας!Επιθυμω να υπενθυμισω οτι οσον αφορα στην υποθεση που με ταλανιζει δικαστικα και διοικητικα απο το 2012, δεν φοβαμαι ουτε τηλεφωνηματα περιεργα που μου 'υποσχονται' οτι θα μου κλεισουν το στομα, ουτε υποννοουμενα τηλεοπτικα για τ ονομα μου, ουτε δημοσιευματα που αφηνουν εικασιες....
Οι απειλες που στοχο εχουν, ν αλλαξω τα λεγομενα μου τη μερα της απολογιας μου,δεν με φοβιζουν, γιατι απλα οποιος λεει την αληθεια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Εγω μπηκα σε αργια απο το 2012, οταν αλλοι συγκατηγορουμενοι μου, αντι να αντιμετωπισθουν ομοιως μεχρι να τελεσιδικησει η υποθεση, διοριστηκαν σε κρατικες θεσεις η εγιναν συμβουλοι. Και αν θελω ν αναφερθω και σε ανωτερο επιπεδο καποιοι 'δηθεν μπηκαν στον παγο' γιατι χαλαγαν την καριερα μεγαλου πολιτικου στελεχους..... Μεγα ψεμα.... Τα γραναζια δουλευουν ως ειχαν, παντα.
Πιστευω μονο σ ενα πραγμα:στα ανοιχτα ωτα της  δικαιοσυνης  σε λιγες μερες. Η εδρα των ανωτατων δικαστικων στην οποια στεκομαι ευθυτενης απο τοτε που ξεκινησε η δικη αυτη, αποτελειται απο σεβασμια προσωπα. Σε αυτους κ μονο θα πω την αληθεια μου.
Εχω μαθει να κοιταζω τους ανθρωπους στα ματια.....(Ααααα.... Αν αποφασισω κ μιλησω σχετικα με οσα ξερω απο το παρελθον στο χωρο της υγειας, θα ψαξουν καποιοι λαγουμι να κρυφτουν)"Η δίκη αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον στις 22/1/2019