Το Μαξίμου και ο ευνοούμενος "παντός καιρού" Περιστέρης! Κοντέινερ με 500ευρα καταλήγουν πάλι στον νέο Εθνικό εργολάβο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Δεν προλαβαίνει να εισπράττει.


Του Άρη Σπίνου

Όταν αλλάζει η κυβέρνηση αλλάζουν και τα 500ευρα τσέπη! Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως η τσέπη παραμένει ίδια. Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 των 450 εκατ. ευρώ και ειδικά το βόρειο τμήμα του που τελεί υπό ανάθεση, μάλλον θα κάνει ακόμα πιο πλούσια την γνωστή παρέα και φυσικά των νέο Εθνικό Εργολάβο.

Την ίδια στιγμή εκτός από τον Ε65 η σύμβαση ανάθεσης του οποίου έρχεται άμεσα προς κύρωση στην Βουλή, για την ΓΕΚ Τέρνα προωθείται μια ακόμη διαγωνιστική διαδικασία στην οποία για πολλούς και διάφορους λόγους που όλοι καταλαβαίνουν (!) θεωρείται και πάλι ως ο παραλήπτης του κοντέινερς με τα 500ευρα.

Μέσα στην εβδομάδα ή το αργότερο την επόμενη, πρόκειται να ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές των δύο υποψηφίων κοινοπραξιών για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας οδού και των τριών κάθετων οδικών αξόνων! Όσοι γνωρίζουν όμως μιλάνε για μια τυπική διαδικασία.

Μπορεί οι οικονομικές προσφορές να είναι κλειστές και σφραγισμένες, ωστόσο οι καλά γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα υποστηρίζουν, προφανώς επειδή έχουν μαντικές ικανότητες ότι όλα θα καταλήξουν στον Περιστέρη.

Υπό το πρίσμα τούτο Ε65 και Εγνατία οδός αναμένεται να προδώσουν ακόμη περαιτέρω οικονομική ευρωστία και πιστοληπτική ικανότητα στην ΓΕΚ Τέρνα και κατασκευαστικά πανίσχυρη και κυρίαρχη στην νέα τάξη πραγμάτων!

Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το καζίνο στο Ελληνικό όταν και αν ξεκινήσει που το πρώτο λόγο θα έχει πάλι ο Πειρστέρης.

Όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα συγκεκριμένα ΜΜΕ, τα οποία συσχετίζονται με τη Νέα Δημοκρατία και συμπτωματικά έχουν γεμίσει με διαφήμιση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ,  επιχειρούσαν διαρκώς (και συνεχίζουν να επιχειρούν) να συσκοτίσουν την κατάσταση γύρω από τον χώρο τον κατασκευών.

Τα συγκεκριμένα ΜΜΕ εκτός, για παράδειγμα, από την αποθέωση της Νέας Δημοκρατίας ανέλαβαν εργολαβικά να δημιουργήσουν την εντύπωση πως η υφιστάμενη πολιτική κατάσταση ή άλλως οι σημερινοί ένοικοι του Μεγάρου Μαξίμου έχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις στον κατασκευαστικό τομέα. Θέλησαν να δημιουργήσουν δηλαδή την εντύπωση πως με κάποιους εργολάβους το Μέγαρο Μαξίμου συνομιλεί τακτικά και περίπου προωθεί τις δουλειές τους. Ως «προνομιακός» εργολάβος λοιπόν, από μερίδα του Τύπου, παρουσιάζεται ο Γιώργος Περιστέρης.

Τα ΜΜΕ που σήμερα έχουν μπουκώσει με διαφήμιση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποκρύπτουν την ειδική σχέση που είχε ο Γιώργος Περιστέρης με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και συγκεκριμένα με τον Χρήστο Σπίρτζη. Όπως λέγεται ο Γιώργος Περιστέρης είναι ο άνθρωπος που μπαινόβγαινε στο υπουργείο Υποδομών επί ΣΥΡΙΖΑ, όταν αρμόδιος υπουργός ήταν ο Χρήστος Σπίρτζης.

Τι άλλο λέγεται; Ότι ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ήταν τακτικός συνομιλητής της κυβέρνησης επί ΣΥΡΙΖΑ. Και ενώ φαίνεται πως ισχύει κάτι τέτοιο σήμερα κάποιοι επιχειρούν να παρουσιάσουν ότι ο Γιώργος Περιστέρης είναι κάτι σαν «άνθρωπος» του Μαξίμου στη συγκυρία της διακυβέρνησης της χώρας από τον Μητσοτάκη.

Κάπως έτσι δικαιώνονται όλοι εκείνοι οι οποίοι υποστηρίζουν η «χαμηλοβλεπούσα», όπως χαρακτηρίζουν δημοσιεύματα τον Γιώργο Περιστέρη λόγω των χαμηλών τόνων που τηρεί, είναι παντός καιρού. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι βοά η πιάτσα για τη στενή σχέση που είχε και με τον πρώην πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, με τον οποίο φέρεται να ήταν τακτικός συνομιλητής. Και όλα αυτά συμβαίνουν παρά τη μερισματική πολιτική που είχε ακολουθήσει, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, έχοντας πετύχει εξαιρετικά μεγάλα ομολογιακά και πολύ μεγάλες αυξήσεις κεφαλαίου χωρίς ποτέ να έχει διανείμει μέρισμα, όπως επίσης παρά τα όσα λέγονται για τον τρόπο που πετάει έξω τους συνεταίρους του μένοντας μόνος στο παιχνίδι ή παρά τις υποθέσεις για τις οποίες βοά η πιάτσα (Ε65, Κλώκοβα, Ιονία Οδός, Καστέλι κλπ).