Υπόθεση ναυαγίου Αγία Ζώνη! Αναβιώνει στις δικαστικές αίθουσες 21/10 η διαμάχη του εφοπλιστή Κουντούρη με τον πλοίαρχο Λαβίδα που ισχυρίζεται ότι το ναυάγιο ήταν προσχεδιασμένο.


Του Άρη Σπίνου 

Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020 εκδικαζόταν στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πειραιώς η μήνυση που είχε υποβάλλει ο πλοιοκτήτης Θεόδωρος Κουντούρης εις βάρος του Μπάμπη Λιβαδά, για το περιεχόμενο των επιστολών του που είχαν δημοσιεύσει διάφορα sait,και εξηγούσε γιατί η βύθιση του πλοίου ήταν προσχεδιασμένη. Όπως ήταν επόμενο, η δίκη αναβλήθηκε, για τις 21 Οκτωβρίου  καθώς το αποτέλεσμά της εξαρτιόταν άμεσα από το πόρισμα της εισαγγελικής έρευνας που ήταν  σε εξέλιξη σχετικά με τους υπαίτιους του ναυαγίου. Ο Μπάμπης Λιβαδάς ισχυρίζεται σε νέα επιστολή του ότι μετά το πέρας της διαδικασίας στα δικαστήρια του Πειραιά, ο εφοπλιστής Θεόδωρος Κουντούρης τον εξύβρισε χυδαία, σε μια προσπάθεια να τον εκφοβίσει.Γράφει σχετικά:

"Στις 14-01-2020 θα εκδικαζόταν η μήνυση την οποία είχε υποβάλλει ο εφοπλιστής κ. Κουντούρης Θεόδωρος πλοιοκτήτης του ‘’Αγία Ζώνη ΙΙ’’ εναντίον μου, βάσει της οποίας όπως αναφέρει στην μήνυσή του, τον συκοφάντησα, διότι μέσα από την επιστολή μου προς την zougla. gr, είχα ισχυριστεί ότι, το πλοίο του ‘’Αγία Ζώνη ΙΙ’’ είχε βυθιστεί κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, οι οποίες όμως δεν άφηναν περιθώρια να υποθέσω ότι, επρόκειτο για τυχαίο γεγονός και μάλιστα σε ένα πλοίο με διπλά τοιχώματα και δεδομένου ότι, ο καιρός ήταν αίθριος με δύναμη ανέμου (3) της (κλίμακας μποφόρ) και ως εκ τούτου η βύθιση του πλοίου Αγία Ζώνη ΙΙ’’ έσκασε ως ‘’κεραυνός εν αιθρία’’, σε ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία και όχι μόνον!...Η κ. πρόεδρος της έδρας εκφώνησε τα ονόματά μας και εγώ κάθισα στο εδώλιο ως κατηγορούμενος και η συνήγορος του εφοπλιστή κ. Κουντούρη κ. Σφαέλου πλησίασε την έδρα με σκοπό να αρχίσει η διαδικασία της δίκης!


Τότε, εγώ διέκοψα την συνομιλία που γινόταν μεταξύ της προέδρου και της συνηγόρου του εφοπλιστή, αιτούμενος την αναβολή της δίκης, λόγω του ότι, επικρατούσε και ήταν σε εξέλιξη μία δική μου καταγγελία προς τον ‘’Άρειο Πάγο’’ βάσει της οποίας κατηγορούσα ευθέως τον εφοπλιστή Κουντούρη ότι, ως ηθικός αυτουργός έδωσε την εντολή για την εκ δόλου βύθιση του πλοίου του ‘’‘Αγία Ζώνη ΙΙ’’.


Αμέσως μετά τα όσα εξήγησα, η κ. πρόεδρος της έδρας απευθυνόμενη προς την κ. εισαγγελέα της έδρας άρχισαν να κρίνουν τα όσα είπα εγώ, σε αντιδιαστολή με τα όσα είπε η συνήγορος του κ. Κουντούρη κ. Σφαέλου, σχετικά με την υπόθεση αυτή και κατέληξαν στην άποψη ότι, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η παρούσα δίκη, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη μία υπόθεση υψηλότερου επιπέδου στον 5ο Ανακριτή Πειραιά, μέσα στην οποία εμπεριέχεται και αποτελεί μέρος της, η παρούσα προς εκδίκαση μήνυση του εφοπλιστή κ. Κουντούρη εναντίον μου...


Τότε η κ. πρόεδρος και η κ. εισαγγελέας της έδρας δέχτηκαν τα έγγραφα που τους παρέδωσα και απάντησαν στην νέα πρότασή μου περί απόσυρσης του πρώτου αιτήματός μου για αναβολή της παρούσης δίκης και με μια φωνή απάντησαν, ότι δεν μπορεί να εκδικαστεί η παρούσα υπόθεση, εφόσον βρίσκεται σε εξέλιξη η ανωτέρου επιπέδου υπόθεση του πλοίου ‘’Αγία Ζώνη ΙΙ’ και ως εκ τούτου έδωσε νέα αναβολή έως την 21-10-2020, προκειμένου το παρόν δικαστήριο να λάβει ενδιαμέσως σημείωμα από τον 5ο ανακριτή Πειραιώς για την έκβαση της υπόθεσης αυτής και ως εκ τούτου η κ. Πρόεδρος του δικαστηρίου έδωσε τέλος στην συζήτηση!


Βγαίνοντας από την αίθουσα συνεδριάσεων και ενώ βρισκόμουν μόλις λίγα μέτρα μακριά από την αίθουσα συνεδριάσεων, από την οποία είχα βγει μόλις λίγα λεπτά πριν και κατευθυνόμουν προς το ασανσέρ, όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, τότε αιφνιδιαστικά παρουσιάστηκε μπροστά μου έξαλλος ο εφοπλιστής κ. Κουντούρης ο οποίος αλλόφρων, μου είπε κατά πρόσωπο σφυριχτά την φράση «Θα σε «γαμ….με» και απομακρύνθηκε γρήγορα»! Υπάρχουν μάρτυρες!...


Αν ο κ. Κουντούρης, είχε σκοπό με την φραστική του αυτή απρέπεια εναντίον μου να με εκφοβήσει, τον πληροφορώ ότι, απέτυχε οικτρά, απλά διότι, όταν εγώ αποφάσισα να τον βάλω στη σέντρα, είχα σκεφτεί όλες αυτές τις εκδοχές και για να μην νομίζει ότι, έχω πέσει έξω, θα του αναφέρω μία από αυτές, που είναι μοντέρνα και η πλέον πιθανή, η οποία είναι να υπογράψουν συμβόλαια θανάτου εναντίον μου!


Αντιλαμβάνομαι ότι, ο κ. Κουντούρης αιφνιδιάστηκε με το γεγονός ότι, αν και μόνος μου, ότι, υπήρξα κυρίαρχος του ολιγόλεπτου αυτού σκηνικού μεταξύ των δικαστών και της συνηγόρου του εφοπλιστή Κουντούρη κ. Σφαέλου, ο οποίος τα έχασε με τον τρόπο που αντιμετώπισα την κατάσταση. Και το μόνο που πέτυχε ήταν να επιβεβαιώσει ο ίδιος την ενοχή του! Και που να με δει ο κ. Κουντούρης να καταθέτω όταν θα είναι καθισμένος αυτός ο ίδιος στο σκαμνί!"Είναι προφανές ότι το σήριαλ Κουντούρη-Λαβίδα θα έχει συνέχεια.Φυσικά το edolio5 θα φιλοξενήσει την άποψη του εφοπλιστή Κουντούρη για το συμβάν εάν και εφόσον το θελήσει.


Να σημειώσουμε πάντως ότι πολλά από τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που επικαλείται ο πολύπειρος ναυτικός, περιλαμβάνονται και στην έκθεση του Ανωτάτου Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων (ΑΣΝΑ), σύμφωνα με την οποία το πλοίο βυθίστηκε σκόπιμα (εξηγείται και ο τρόπος) προκειμένου να υπάρξει στη συνέχεια οικονομικό όφελος.Όπως προκύπτει από σχετική ανάρτηση του edolio5.