Μια απάντηση επί προσωπικού στις...ευρωβουλευτικές μαγκιές! Είμαι παρόν σε κάθε διάλογο απέναντι με όλους μαζί αυτούς που πρόδωσαν τους Πατριώτες. Όλοι τους και μόνος μου.


Του Άρη Σπίνου 

 Διάβασα μια αστεία πρόκληση-πρόσκληση από το "Mr 25.000" στο Twitter του πως με προκαλεί σε διάλογο για να με διαλύσει. Εμένα μου αρέσουν αυτά.

Είναι προφανές ότι αποδέχομαι την πρόκληση, αν και γελοία.Μπορούν στο τραπέζι να βρίσκονται και οι όμοιοι του "Mr 25.000". Καρατζαφέρης-Κασιδιάρης-Μιχαλολιάκος. Απέναντι μου και οι τέσσερις. Φυσικά για να μην θεωρήσει κάποιος ότι υπερφεύγω επειδή το Panel αυτό είναι αδύνατον να μαζευτεί, ξεκαθαρίζω ότι συμμετέχω σε κάθε διάλογο έστω και με έναν εξ αυτών. Μια μόνο προϋπόθεση,για την οποία το λόγο καταλαβαίνει ακόμα και η γατούλα της Κυρά-Ελένης. Η εκπομπή  να είναι ζωντανή και όχι σε Web TV που "κατά λάθος" κοπεί το internet.Μέρα ,ώρα και μέρος ας διαλέξουν αυτοί. Να με ενημερώσουν όμως 2 λεπτά πριν. Περιμένω 

Υ.Γ. Δημοσιογράφο ας διαλέξουν αυτοί.