Προσοχή!!Ανατινάζονται στα χέρια όσων τις χρησημοποιούν οι σόμπες kumtel elite που έχει γεμίσει την αγορά ο Βρυώνης και διαφημίζει από τα κανάλια του!!Στην Κύπρο απεσύρθησαν με απόφαση της κυβέρνησης!!

Αποτέλεσμα εικόνας για KUMTEL ELITE"
Του Άρη Σπίνου

Θερμάστρες χαλαζία KUMTEL ELITE: Δεν είναι λίγες οι φορές που στις μεταμεσονύχτιες ώρες σε μικρά κανάλια αλλά και σε μεγάλα(ΣΚΑΙ,E) γίνεται ιδιαίτερη προβολή τους.Πουθενά φυσικά κανείς δεν λέει για τη χώρα προέλευσης,(Τουρκία)όπως δέν λέει κι ὅτι πρίν λίγες μέρες στήν Κύπρο τά μοντέλα KS-2710 ES καί KS-2710 ἀποσύρθηκαν γιατί προκαλοῦν ἠλεκτροπληξία!!! Δέν εἶναι μόνο ὅτι σέ σκίζουν σέ κατανάλωση, κάπου μισό εὐρώ ἡ ὥρα, κινδυνεύει καί ἡ ζωή τοῦ πελάτη!Διακινητής στην Ελλάδα είναι ο γνωστός Καναλάρχης Βρυώνης.

Στην Κύπρο η μία σόμπα μετά την άλλη ανατινάζονται.Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών,το αρμόδιο υπουργείο πληροφόρησε το καταναλωτικό κοινό ότι έχει εντοπίσει στην αγορά το πιο πάνω προϊόν, το οποίo δε συμμορφώνεται με τις βασικές απαιτήσεις ασφάλειας της οδηγίας για τον Ηλεκτρολογικό Εξοπλισμό Χαμηλής Τάσης (LVD), αφού εμπερικλείει ουσιαστικούς κινδύνους ασφάλειας για τον χρήστη. Διαβάστε την ανακοίνωση:"Παρακαλείται οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιου προϊόντος ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες ή διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών στο τηλέφωνο 22800522 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: director@ems.mcw.gov.cy ή στο τηλεομοιότυπο 22348202.Προτρέπονται οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το πιο πάνω προϊόν να μην το χρησιμοποιούν και να το επιστρέψουν άμεσα στον πωλητή δηλαδή από το κατάστημα από το οποίο το έχουν προμηθευτεί.Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και των Συναφών Εγγυήσεων Νόμο, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται σε αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε. Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο δύο ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονο του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή (www.consumer.gov.cy)."Στην Ελλάδα όμως της διαφθοράς και της απάτης πέρα βρέχει!!