Ο πόλεμος του 1,5 δις τον χρόνο για το ψωμί!!Την πλάτη του "Mr χωριάτικου"βλέπουν Βενέτης και "Απολλώνιο".

Αποτέλεσμα εικόνας για ΨΩΜΙ
Του Άρη Σπίνου

Mε εκσυγχρονισμού του τεχνολογικού τους εξοπλισμού, νέα καταστήματα αλλά και διεύρυνση τις προϊόντικής τους γκάμας, δίνουν την μάχη οι μεγάλες αλυσίδες αρτοποιημάτων.

Ο τζίρος του συγκεκριμένου κλάδου, ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ, εκ του οποίου οι πωλήσεις της αγοράς ψωμιού ανέρχονται στα 950 εκατ. ευρώ.
Πρωταγωνιστές και leader της συγκεκριμένης αγοράς οι αλυσίδες Bενέτης, Απολλώνιο και το "χωριάτικο"με όλες τις μικρές αλυσίδες ψωμιού που διαθέτει και ξεπερνούν τις 10!!
Πέρυσι η αλυσίδα Βενέτης που διαθέτει δίκτυο 70 καταστημάτων εμφάνισε πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου 42,744 εκατ. ευρώ από 38,234 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017 και 40,668 εκατ. ευρώ έναντι 36,415 εκατ. ευρώ σε επίπεδο μητρικής.
Τα κέρδη προ φόρων της ανήλθαν σε 3,458 εκατ. ευρώ από 2,893 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 2,481 εκατ. ευρώ έναντι 1,903 εκατ. ευρώ το 2017.
H αλυσίδα Απολλώνιο το 2018 είδε τις πωλήσεις της να υποχωρούν στα 18,979 εκατ. ευρώ από 19,250 εκατ. ευρώ για το 2017. Αντίστοιχη εικόνα παρουσιάζει και ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών, ο οποίος διαμορφώθηκε σε 19,495 εκατ. ευρώ από 19,762 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, παρουσίασαν μείωση, και διαμορφώθηκαν στα 1,853 εκατ. ευρώ έναντι 2,185 εκτ. ευρώ ενώ το αποτέλεσμα του ομίλου, μετά από φόρους, διαμορφώθηκε σε ζημιά 281 χιλ. ευρώ.
Ανοδικά κινήθηκαν η αλυσίδα "ΦΟΥΡΝΟΙ Αττικής" με τον τζίρο της να σημειώνει άνοδο κατά 48,16% στα 4,408 εκατ. ευρώ από 2,975 εκατ. ευρώ.
Ο βασικός λόγος αύξησης του τζίρου ήταν το άνοιγμα νέων σημείων πώλησης των προϊόντων.
Ωστόσο τα κέρδη της αλυσίδας υποχώρησαν στα 64.113 ευρώ από 262.559 ευρώ ενώ τα ίδια κεφάλαια μειώθηκαν στα 370.831 ευρώ από 491.944 ευρώ που ήταν στη χρήση του 2017.Εδώ όμως θα πρέπει να σημειωθεί η "κρυφή εικόνα".Εκτός από τους φούρνους Αττικής που διαχειρίζεται ο γιος του Α.Γιανακόπουλου,υπάρχουν και οι φούρνοι "Χωριάτικο",τα Bread Factory αλλά και δεκάδες μικρές αλυσίδες,με 4 έως 5 καταστήματα η κάθε μία που ανήκουν στον κύκλο συμφερόντων της οικογένειας Γιαννακόπουλου.Φυσικά θα πρέπει να υπολογιστούν και οι άλλες δραστηριότητες της οικογένειας που αποφέρουν τεράστια κέρδη