Είναι αλήθεια; "Ανιψιός υπουργού" της ΝΔ είχε πάρει από τον εφοπλιστή Ρέστη 39 εκατ. ευρώ.Στο εδώλιο και οι δύο για ψευδορκία και ψευδή κατά μύνηση


Απίστευτη καταγγελία κατά Ρέστη: Ανιψιός υπουργού της ΝΔ είχε πάρει από τον εφοπλιστή 39 εκατ. ευρώ
Του Άρη Σπίνου 

Αυτά καταγγέλλουν εναντίον του μάρτυρες στο δικαστήριο. Μεταξύ των σοβαρότατων καταγγελιών υπάρχει πολιτικός μηχανικός που φέρεται να έχει καταθέσει ότι ανιψιός υπουργού της ΝΔ είχε πάρει χρήματα για να ενταχθούν στο σχέδιο πόλεως εκτάσεις που κατείχε ο Βίκτωρας Ρέστης.Χαρακτηριστικό παράδειγμα των μεθοδεύσεων του Ρέστη είναι η ένορκη κατάθεση ενώπιον εισαγγελικών αρχών ενός πολιτικού μηχανικού,(Χ.Σ) που εμφανιζόταν ως ανιψιός πρωτοκλασάτου υπουργού της ΝΔ και είχε πάρει από τον εφοπλιστή περίπου 39 εκατομμύρια ευρώ (!!!) προκειμένου να ενταχθούν στο σχέδιο πόλεως -με παράνομες ενέργειες κρατικών αξιωματούχων- δασικές εκτάσεις, σε περιοχές της Αττικής…Στην κατάθεση αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες  αναφέρει μεταξύ των άλλων ο πολιτικός μηχανικός «… το 2012 ο Ρέστης μου στέλνει εξώδικο και μου ζητάει να του επιστρέψω ό,τι ακίνητο είχα αποκτήσει με χρήματά του το 2007 και το 2008. Εγώ απέστειλα εξώδικο και μετά από αυτό ο Ρέστης μου ζήτησε συνάντηση. Τον συνάντησα, όπως με ρωτάτε, στο γραφείο του στο MTV και στο γραφείο του δικηγόρου του Α…, όπου μου έδωσε το ποσό των 100.000 ευρώ, για να με βοηθήσει λόγω της άθλιας οικονομικής κατάστασης στην οποία 

Αποτέλεσμα εικόνας για σταικοσ χαραλαμποσβρισκόμουν και για να συμμαχήσω μαζί του, εναντίον του Π… Στις αρχές του 2013 πήρα από τον Β… έξω από τα γραφεία της εταιρείας του Ρέστη, άλλες 100.000 ευρώ για να είμαι πιστός στον Ρέστη και να πάω και φυλακή εάν χρειαστεί γι’ αυτόν».Ψευδή μήνυση κατά δικηγόρου Και συνεχίζει ο μάρτυρας στην ίδια κατάθεση: «Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας με τον Ρέστη και καθ’ υπόδειξή του, υπέβαλαν ψευδή καταγγελία εις βάρος της δικηγόρου κυρίας Κ… το 2013 και ψευδή μήνυση σε βάρος του Π… και της Κ…, καθώς ακόμα και ασφαλιστικά μέτρα. Όλα τα παραπάνω υπέγραψα στο γραφείο του Α… χωρίς να διαβάσω το περιεχόμενό τους. Παρόντες σε αυτές τις συναντήσεις, εκτός από τον Ρέστη ήταν ο Α… και ο Β… Εκείνο που μου έλεγαν ήταν ότι αφού είχα φάει τόσα λεφτά και μου έδωσαν και άλλα, έπρεπε να υπογράψω οτιδήποτε για τον Πρόεδρο, ακόμα και το χέρι μου να μου ζητούσαν να το κόψω, έπρεπε να το κάνω.».Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο πολιτικός μηχανικός καταδικάστηκε πρόσφατα σε πολυετή ποινή φυλάκισης για την ψευδή μήνυση που είχε υποβάλει – δωροδοκούμενος από τον Ρέστη – εναντίον της δικηγόρου, ενώ για το ίδιο θέμα εκκρεμεί και άλλη δίκη σε βάρος του για ψευδή καταμήνυση και ψευδορκία με συγκατηγορούμενό του, ως ηθικό αυτουργό, τον εφοπλιστή ΡέστηΟ πολιτικός μηχανικός είναι ο Χαράλαμπος Στάικος που υποτίθεται ότι ήταν ανιψιός του Γ.Σουφλιά . Είναι προφανές ότι όλοι οι κατηγορούμενοι έχουν το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι την απόφαση του δικαστηρίου.