Τα «μικρά» της δίκης για το Μάτι που κανείς δεν πήρε χαμπάρι! Η αιτία αναβάθμισης του παντός καιρού Τσουβάλα, η κουμπαριά με τον Γιάννη Λαβράνο, ο εγκλωβισμός εκατοντάδων αυτοκινήτων που κάηκαν και η απουσία έστω και αστυφύλακα από το εδώλιο που έκατσαν 21 κατηγορούμενοι.


edolio5 team

Οι μαχαιριές που δέχεται εκ των έσω η δικαιοσύνη εξαιτίας αποφάσεων από συγκεκριμένους δικαστές δεν έχουν τελειωμό και πολύ δύσκολα πλέον θα αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι της. Αυτές τις δύσκολες ημέρες που περνούν οι συγγενείς των θυμάτων στο Μάτι, μετά και την απόφαση - όνειδος του δικαστηρίου που αθώωσε 15 κατηγορούμενους και έριξε στα μαλακά 6, θυμήθηκα κάτι παλιές ιστορίες.

Μου ήρθε για παράδειγμα στο μυαλό μου ότι από τους 21 συνολικά κατηγορούμενους για την τραγωδία, κανείς δεν ήταν αστυνομικός παρά το γεγονός ότι η ΕΛΑΣ είχε κυρίαρχο ρόλο στις οδηγίες για την διαφυγή των αυτοκινήτων που κάηκαν τελικά μαζί με τους επιβάτες.

Όλοι ήταν πυροσβέστες και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, λες και αυτοί που έδωσαν εντολή εκτροπής των οχημάτων μέσα από το Μάτι, με δεκάδες νεκρούς εγκλωβισμένους στους δρόμους του οικισμού δεν ήταν αστυνομικοί.

Θυμήθηκα επίσης ότι αρχηγός της Αστυνομίας τότε ήταν ο Κωνσταντίνος Τσουβάλας, ο οποίος αίφνης και λίγο μετά την τραγωδία, έγινε γενικός γραμματέας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ενώ είχε την ευθύνη για τις κινήσεις των αστυνομικών εκείνη τη νύχτα.

Και σαν σε όνειρο μου ήρθε στο μυαλό ότι ο Τσουβάλας είχε στενή σχέση, στα όρια της… κουμπαριάς, με τον γίγαντα επιχειρηματία Γιάννη Λαβράνο, ο οποίος έλυνε κι έδενε τότε με τα συστήματα ασφαλείας που πωλούσε επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ και νέας Δημοκρατίας.

Πάντως τα κουμπαράκια για να λέμε την αλήθεια βοηθούσε το ένα το άλλο και για αρκετά χρόνια πέρασαν αυτοί καλά και μάλιστα πλουσιοπάροχα.

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !