Ανεβλήθη σήμερα η δίκη για τις 9/3/2023! Με μηνύσεις απαντά ο γνωστός δικηγόρος που καταγγέλλεται από την Αρετή Παληού για αποπλάνηση. Τι είπε στο edolio5 έξω από την δικαστική αίθουσα.


edolio5 team

Σίγουρος για τον εαυτό του εμφανίστηκε σήμερα στην δικαστική αίθουσα ο δικηγόρος που κατηγορείται για αποπλάνηση ανηλίκου. Ολόκληρη την οικογένεια της και την ίδια κατηγορεί για συκοφαντική δυσφήμιση ο 62χρονος γνωστός τηλεοπτικός δικηγόρος που καταγγέλθηκε δημόσια από την 22χρονη Αρετή ότι την αποπλάνησε σε ηλικία 14 ετών και την διαπόμπευσε δημοσιεύοντας γυμνές της φωτογραφίες στο διαδίκτυο

Πρόκειται για έναν 62χρονο δικηγόρο Αθηνών , γνωστό για την έντονη επαγγελματική του δραστηριότητα που σε βάρος του εκκρεμεί και ποινική και πειθαρχική διαδικασία , και η υπόθεσή του έγινε γνωστή όταν η νεαρή κοπέλα, με αφορμή την υπόθεση του τηλεπαρουσιαστή Στάθη Παναγιωτόπουλο, βρήκε το θάρρος να βγεί δημόσια και να καταγγείλει όσα – όπως λέει- βίωσε.

Ενώ η ποινική διαδικασία για τον ίδιο βρίσκεται σε εξέλιξη, ο δικηγόρος, όπως έγινε γνωστό, έχει μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμιση την 22χρονη κοπέλα και τους γονείς της . Η δίκη τους θα γίνει τελικά στις 9 Μαρτίου 2023 και αφορά μήνυση του δικηγόρου σε βάρος τους . Η δίκη αναβλήθηκε σήμερα προκειμένου να εκδικαστεί όταν θα έχει ολοκληρωθεί η εκδίκαση σε δεύτερο βαθμό του σκέλους της υπόθεσης για τις πλημμεληματικές κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο δικηγόρος: «Σήμερα είχαμε το δικαστήριο για συκοφαντική δυσφήμιση που μου έκανε ο κακοποιητής μου. Ο άνθρωπος αυτός είναι κακοποιός, εγκληματίας, έχει κλέψει τις ψυχές μας, εμένα και των δύο άλλων κοριτσιών και ζητάμε από όλα τα κορίτσια να μην φοβούνται για να πάρουμε πίσω τις ψυχές μας» δήλωσε η 22χρονη έξω από τη δικαστική αίθουσα.

Στον αντίποδα, ο δικηγόρος και μηνυτής ανέφερε στο edolio5 έξω από την δικαστική αίθουσα «σήμερα έρχεστε να καλύψετε τη δίκη για την οικογένεια που διαδίδει αυτά τα συκοφαντικά σε βάρος μου. Έχω απαλλαγεί με βουλεύματα για την πράξη του βιασμού».

Για τις υποθέσεις σε βάρος του πάντως έχει εκκινήσει πειθαρχική διαδικασία. Έχει κινηθεί ήδη πειθαρχική δίωξη η οποία όμως έχει ανασταλεί εν όψει της ποινικής διερεύνησης των δυο υποθέσεων. 
 
Σύμφωνα με την δημόσια καταγγελία της Αρετής την αποπλάνησε στα 14 της χρόνια και η υπόθεση είναι στα δικαστήρια. Όπως είπε στα 14 της χρόνια ο γνωστός δικηγόρος την κακοποίησε σεξουαλικά, έχοντας βρει την ευκαιρία να γνωριστεί μαζί της αφού είχε ερωτική σχέση με τη θεία της: «Με έπεισε ότι δεν με αγαπά κανείς από την οικογένειά μου και έτσι μου έλεγε ότι του οφείλω να του στέλνω φωτογραφίες μου γυμνές, έστελνε και εκείνος σε εμένα. Έλεγε ότι μου παρείχε ψυχολογική στήριξη και στα 15 μου και βρεθήκαμε σεξουαλικά. Με πίεζε να έρθω σε επαφή μαζί του και με άλλες γυναίκες, με την θεία μου, με φίλες μου, με την γυναίκα του», είπε.

Μάλιστα όπως είπε η ίδια μερικά χρόνια αργότερα, αντιλήφθηκε ότι ο γνωστός δικηγόρος- φέρεται να- δημοσίευσε τις φωτογραφίες της στο διαδίκτυο οι οποίες έφτασαν σε αγνώστους οι οποίοι με την σειρά της την απειλούσαν και την εκβίαζαν.

Ο ίδιος φέρεται να αρνείται τις κατηγορίες και λέει ότι όλα έγιναν με τη συναίνεση της καταγγέλλουσας.

Σχετικό ρεπορτάζ 

Το 62χρονο "μπουμπούκι" - δικηγόρος που ζει και βασιλεύει στις δικαστικές αίθουσες! Τα 2 βουλεύματα, η προφυλάκιση, η κατηγορία για βιασμό και η δημόσια καταγγελία σε βάρος του από την Αρετή Παληού για αποπλάνηση ανήλικης.