Του Άρη Σπίνου
Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας νέος, υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 30 χρόνια εκ των οποίων τα πρώτα 4 αφορούν την κατασκευή. Διόδια δεν θα υπάρχουν και ο ανάδοχος θα αναλάβει τη συντήρηση όλης της Περιφερειακής.
Οι πέντε διαγωνιζόμενοι, που υπέβαλαν εκδήλωση ενδιαφέροντος για το έργο είναι oι “big παίκτες” της αγοράς με μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες:
ΑΒΑΞ Α.Ε.
ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
ΙΝΤΡΑΚΑΤ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – INTERTOLL EUROPE ZRt
Την επόμενη εβδομάδα θα γίνει η ηλεκτρονική αποσφράγιση των προσφορών από την Επιτροπή Διαγωνισμού, η οποία θα εξετάσει την πληρότητα αυτών για να ακολουθήσει η επόμενη φάση του διαγωνισμού με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών εντός του πρώτου εξαμήνου του 2021.
Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας νέος, υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, θα κάνει τις μετακινήσεις πολύ πιο γρήγορες, οικονομικές και πιο ασφαλείς και ευκολότερη την πρόσβαση από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.
Tο έργο της αναβάθμισης περιλαμβάνει τα εξής:
Την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερεις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση.
Το Flyover με 13 χιλιόμετρα έργου, 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.
Η πιάτσα βοά ότι το έργο θα το πάρει και πάλι ο Μυτιλιναίος που έχει εξελιχθεί σε νέο Μπόμπολα, που καταφέρνει να τα έχει καλά με όλες τις κυβερνήσεις αφού και επί ΣΥΡΙΖΑ κατάφερε να κάνει μια αποικιοκρατική σύμβαση της Αλουμίνιον με την ΔΕΗ, όπου διατηρείτε μέχρι σήμερα.
Σχετικά ρεπορτάζ: