Με εντολή Μαξίμου πούλησε ο Δημήτρης Μελλισανίδης και αγόρασε ο Μάριος Ηλιόπουλος της Seajet την ΑΕΚ! Οι δικαστικές περιπέτειες και η σύλληψη του για ένα ναυάγιο με το πετρελαιοφόρο Brillante Virtuoso, τα βαφτίσια της χλιδής του γιου του στην Πάρο, η κόντρα με την τράπεζα Πειραιώς, τα παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια, η ανατίναξη του αυτοκινήτου του Βρετανού επιθεωρητή που ερευνούσε την δικαστική υπόθεση που είχε εμπλοκή και το ζεϊμπέκικο με το καπέλο που άφησε εποχή. (ΒΙΝΤΕΟ)


edolio5 team

Σε νέα αμφίβολη εποχή με ενδεχόμενες μεγάλες περιπέτειες μπαίνει η ΠΑΕ ΑΕΚ καθώς ο Δημήτρης Μελισσανίδης αποφάσισε να απεμπλακεί από την ομάδα. Το ερώτημα είναι αν η νέα εποχή θα είναι με δόξα ή με κλάμα.
Εκείνος που αναλαμβάνει τα ηνία του Συλλόγου είναι ο εφοπλιστής της SeaJets Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος μέχρι σήμερα δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με το ποδόσφαιρο ούτε σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Πρόκειται για έναν εφοπλιστή με πολυσχιδή δραστηριότητα. Είναι πλοιοκτήτης ταχυπλόων στην ακτοπλοΐα. Μέσω της SeaJets ελέγχει 29 πλοία εκ των οποίων 24 είναι ταχύπλοα και πέντε συμβατικά. Κυριαρχεί στο Αιγαίο αλλά και στις ενδοκυκλαδικές θαλάσσιες συγκοινωνίες. Πρόσφατα και ενώ είχε κόντρα με τον Όμιλο Attica προχώρησε στην αγορά του «Expres Skiathos» που ανήκε στον όμιλο και με την κίνηση αυτή ενίσχυσε τη θέση του και στις Σποrάδες. Παράλληλα η Attica ναύλωσε από τη Seajets το Calderrqa Vista το οποίο δρομολόγησε στη γραμμή Ταγγέρη-Αλχεθίρα.

Επίσης ο Έλληνας πλοιοκτήτης έχει τέσσερα κρουαζιερόπλοια κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας Νeonyx εκ των οποίων ένα είναι ενεργό το πρώην «Mykonos Magic» το οποίο μετονομάστηκε σε «Godess of the night». Τα άλλα τρία είναι παροπλισμένα.

Τον Σεπτέμβριο του 2022 βάφτισε τον γιο του στην Πάρο, με καλεσμένους πάνω από εξακόσια άτομα, τα οποία απόλαυσαν στον μέγιστο βαθμό την φιλοξενία του πανίσχυρου ακτοπλόου.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος, προσπάθησε να ματαιώσει τη συγχώνευση της ΑΝΕΚ με την Attica Group, που ελέγχεται από την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία εγκρίθηκε ομόφωνα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού τον Αύγουστο του 2023.

Μετά από προσπάθειες να ματαιώσει τη μεταβίβαση της Attica στη Strix Holding, προχώρησε με τη MIG εξαγορά μετοχών για να αποτρέψει την απόκτηση ελέγχου από την Τράπεζα Πειραιώς. Τελικά πούλησε το πακέτο της MIG μετοχών που είχε αγοράσει μετά τη δημόσια προσφορά της τράπεζας.

Τέλος, υπέβαλε δύο αγοραπωλησίες προτάσεις για την ΑΝΕΚ, οι οποίες απορρίφθηκαν από τους πιστωτές, καθώς θεωρήθηκε ότι είχαν υψηλούς κινδύνους της εκτέλεσης, της μελλοντικής λειτουργίας και της χαμηλής τιμής.

Αρκετά χρόνια πριν φέρει τα πιο γρήγορα ταχύπλοα στον κόσμο σε ελληνικά ύδατα, ο Μάριος Ηλιόπουλος μαζί με τον αδερφό του Γιάννη που έφυγε από την ζωή το 2017-στον οποίο είχε παθολογική αδυναμία-και τον άλλο του αδερφό Αντώνη είχαν ποντοπόρα δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαίου.

Στην θάλασσα τους είχε μυήσει ο πατέρας τους Παναγιώτης, που πέθανε πέρυσι τον Νοέμβριο, μια εμβληματική μορφή της ακτοπλοΐας, αφού ήταν αυτός που δρομολόγησε υδροπτέρυγα και ταχύπλοα στο Αιγαίο.

Στις 6 Ιουλίου του 2011 το πετρελαιοφόρο «Brillante Virtuoso» που ανήκε στον Μάριο Ηλιόπουλο πήρε φωτιά καθώς περνούσε την διώρυγα του Σουέζ, 20 ναυτικά μίλια από το λιμάνι του Άντεν, της Υεμένης.

Ο καπετάνιος του πλοίου ανέφερε ότι δεχόταν επίθεση πειρατών με Καλάσνικοφ και ρουκέτες RPG, εξέπεμψε σήμα SOS και το 26μελές πλήρωμα το εγκατέλειψε αφού ξέσπασε φωτιά.

Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε και το ασφαλιστικό θρίλερ που διήρκησε οχτώ ολόκληρα χρόνια και είχε πρωταγωνιστές τον Έλληνα εφοπλιστή και την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το καράβι.

Αρχικά σύμφωνα με την Εβδομαδιαία Έκθεση Πειρατείας (Ιούλιος 2011) του Άντριου Μβανγκούρα, επικεφαλής τότε της Ναυτικής Ένωσης με έδρα τη Σομαλία και διαπραγματευτή μεταξύ των πειρατών και των ιδιοκτητών πλοίων στα ανοικτά των ακτών της Αφρικής, δεν βρέθηκε κάποιο στοιχείο που να αποδεικνύει ότι το πλοίο και το εύφλεκτο φορτίο του επλήγησαν από ρουκέτα RPG ή πυρά μικρότερων όπλων.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος υποστήριξε ότι το πλοίο ελέγχθηκε από πέντε πραγματογνώμονες στο Ντουμπάι όπου μεταφέρθηκε, οι οποίοι βρήκαν σημάδια από σφαίρες, ενώ όσον αφορά στην έκρηξη, το συμπέρασμα που έβγαλαν, σύμφωνα πάντα με την πλευρά του Ηλιόπουλου, είναι ότι η έκρηξη προκλήθηκε από μηχανισμό που προερχόταν από εξωγενείς παράγοντες.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο Βρετανός επιθεωρητής και σύμβουλος ναυτιλίας Ντέιβιντ Μόκετ που ερευνούσε το περιστατικό σκοτώθηκε μετά από έναν μήνα από έκρηξη βόμβας που είχε τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό του στο Άντεν της Υεμένης όπου ζούσε και εργαζόταν τα τελευταία δέκα χρόνια.

Η ασφάλεια που αξίωνε η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου έφτανε το ποσό των 77 εκατομμυρίων δολαρίων, όμως περίπου πέντε χρόνια μετά από το περιστατικό, τα χρήματα δεν είχαν αποδοθεί.

Κι αυτό συνέβη επειδή η ασφαλιστική Talbot Underwriting Ltd, μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο στο είδος της, όχι μόνο δεν έδειξε διατεθειμένη να πληρώσει το ποσό, αλλά υπέβαλε και μήνυση κατά του Μάριου Ηλιόπουλου για συνωμοσία σε διάπραξη απάτης.

Μάλιστα σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο Ηλιόπουλος συνελήφθη τον Απρίλιο του 2016 στο Λονδίνο τη στιγμή που έβγαινε από το δικαστήριο όπου συζητιόταν η συγκεκριμένη υπόθεση.

Σήμερα ο Μάριος Ηλιόπουλος θεωρείται ότι έχει άριστες σχέσεις με την κυβέρνηση με την οποία ήρθε σε επαφή πριν συμφωνήσει για την αγορά της ομάδας. Έντονες είναι οι φήμες για τις δημοσιογραφικές επαφές που διατηρεί στην πιάτσα με ΜΜΕ που εχθρεύονται τον Βαγγέλη Μαρινάκη με ότι σημαίνει αυτό.


ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !