Του ειδικού συνεργάτη
Επί του προκειμένου, μετά από 2 χρόνια εκκρεμότητας η σύμβαση οδηγείται από το ΤΑΙΠΕΔ στο Ελεγκτικό Συνέδριο που θα αποφανθεί της νομιμότητας της και στη συνέχεια θα επιστρέψει προκειμένου να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων όπως ακριβώς γίνεται με όλες τις συμβάσεις παραχωρήσεις.
Σημειώνεται ότι η σύμβαση για την Εγνατία οδό περιλαμβάνει και την κατασκευής τριών κάθετων οδικών αξόνων, πρόσθετου προϋπολογισμού 800 εκατ. ευρώ που θα μπουν φυσικά στην τσέπη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, στο edolio5, ο όμιλος Περιστέρη είχε ζητήσει από το ΤΑΙΠΕΔ ένα haircut της τάξης των 300 εκατ. ευρώ όσον αφορά το αρχικό τίμημα του 1,5 δις. που είχε υποβληθεί, καθώς στο μεταξύ τα δεδομένα της αγοράς έχουν αλλάξει όσον αφορά το ύψος των επιτοκίων, το κόστος δανεισμού αλλά και τις γενικότατες δυσκολίες χρηματοδότησης που αντιμετωπίζουν από τις τράπεζες οι κατασκευαστικές εταιρίες και όχι μόνον!
Το αίτημα του ομίλου Περιστέρη φέρεται να συζητήθηκε κατά πληροφορίες στο ΤΑΙΠΕΔ προ ολίγων ημερών και κρίθηκε ένα hair cut γύρω στα 170 εκατ. ευρώ.
Κατόπιν της διόρθωσης αυτής ως προς το ύψος του τιμήματος, μειωμένου αντίστοιχα κατά 170 εκατ. ευρώ, οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, η οποία αναμένεται περί τα τέλη του έτους, αρχές του 2024 το αργότερο!
Είναι προφανές ότι αυτό αποτελεί σκάνδαλο διότι υπό αυτή την λογική ο καθένας εργολάβος που θα κάνει μια προσφορά θα έρχεται αργότερα αφού έχει πάρει την δουλειά και θα ζητάει να δώσει λιγότερα γιατί άλλαξαν... οι συνθήκες αγοράς.
ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !
ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !