Κλάμα χωρίς δάκρυ και όποιος τσιμπήσει! Ελληνική ταινία με την Μάρθα Βούρτση σε μια κοινωνία που κάποιοι νομίζουν ότι κοροϊδεύουν έχοντας συνεννοηθεί με τον σκηνοθέτη να κάνουν ζουμ στο πρόσωπο τους. Τουλάχιστον ας το έκαναν καλά.


edolio5 team

Η Αφροδίτη Λατινοπούλου δεν κατάφερε να να πείσει τελικά για τα ποτάμια με δάκρυα που έτρεχαν από τα μάτια της χωρίς όμως να φαίνονται (!) όταν κλήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση για την σαρωτική ακρίβεια που έχει τσακίσει τα ελληνικά νοικοκυριά. 

Ο σκηνοθέτης έκανε ζουμ στο πρόσωπο της! Μιλάμε για το γρήγορο πιστόλι της Ελληνικής τηλεόρασης που έπιασε αμέσως το «συναίσθημα» μιας νεαράς πολιτικού που δεν έχει διατελέσει ούτε δημοτική σύμβουλος.

Σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», το μαγαζί του Βαρδινογιάννη που «σπρώχνει» όπως μπορεί και αυτός της νέα Super Κατερίνα της πολιτικής, περιέγραψε τον διάλογο που είχε με μα ηλικιωμένη γυναίκα στο σούπερ μάρκετ.

Όπως ανέφερε  η γυναίκα την προσέγγισε και της είπε: «Κυρία Λατινοπούλου, σας γνώρισα από το ΤikΤok που μου έδειξε η εγγονή μου, και μου μίλησε για εσάς. Θέλω να σας πω κάτι. Εγώ σε λίγα χρόνια θα κλείσω τα μάτια μου. Κάποτε έδινα χαρτζιλίκι στα παιδιά μου και τώρα ζητάω δανεικά από αυτά! Δώσε μου, παιδί μου, μια υπόσχεση ότι θα συνεχίσεις να αγωνίζεσαι και να κάνεις τα πάντα για μια καλύτερη Ελλάδα. Κουβαλάμε την Ελλάδα μέσα μας και οφείλουμε σε αυτές τις γενιές πολλά. Πρέπει να δώσουμε καλύτερη Ελλάδα από αυτή που παραλάβαμε». 

Όλα αυτά της τα είπε η κυρία κρατώντας το καρότσι στο χέρι και ψάχνοντας μακαρόνια και φακές στα ράφια. Η Λατινοπούλου το θέωρησε περιφάνια ότι την αναγνώρισε από το TIK TOK που βρίσκεται όλη μέρα και όχι από κάποια πολιτική δράση που έχει κάνει μέχρι σήμερα στην ζωή της. Είναι τελικά η κοινωνία ο καθρέφτης αυτών που νομίζουν ότι μπορούν αν τους κοροϊδεύουν.

Το βράδυ των εκλογών η σύγχρονη Μάρθα Βρούτση θα κλαίει πραγματικά βλέποντας τα αποτελέσματα και το αντίο που θα λέει στην χρυσή καρέκλα των 25.000€ τον μήνα.

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !