Του Άρη Σπίνου
Οι διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον ακατάλληλο σταθμάρχη της Λάρισας που ήδη έχει προφυλακιστεί, αλλά και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 11 το βράδυ και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο τους.
Οι τρεις διώκονται ποινικά για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών -που είναι κακούργημα με ποινές από 10 χρόνια ως ισόβια- καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Να σημειώσουμε ότι στοιχεία που ρίχνουν φως στην υπόθεση του δυστυχήματος στα Τέμπη συγκεντρώνει η ανακρίτρια Λάρισας, ενώ σήμερα βρίσκεται στη διαδικασία αντιπαραβολής των καταθέσεων που ελήφθησαν έως τώρα, με τις συνομιλίες από τον ράδιο - ασύρματο της βραδιάς του δυστυχήματος.
Στόχος της ανακρίτριας είναι να κατανοήσει πλήρως τι συνέβη εκείνη την βραδιά, ώστε να εντοπίσει τι οδήγησε στο δυστύχημα και να αποδοθούν οι ευθύνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανακρίτρια παράλληλα καλεί για καταθέσεις ξανά τα εμπλεκόμενα, έως τώρα, πρόσωπα για συμπληρωματικές καταθέσεις. Δημιουργεί απορία όμως γιατί ακόμη δεν έχει στείλει αίτημα στην Βουλή προκειμένου να εξεταστεί ο υπουργός μεταφορών Κώστας Καραμανλής για τις διαβεβαιώσεις που έδινε λίγες ώρες πριν την τραγωδία. Θα τολμήσει άραγε ;
Σημειώνεται ότι την Παρασκευή έχει οριστεί να συγκληθεί η Ολομέλεια των Εφετών της Λάρισας.