Δευτέρα, Ιουλίου 29, 2024

Δημήτρης Τσοπαλίδης! Αυτός είναι ο γνωστός ηθοποιός που πέρυσι τον είχαν σακατέψει στο ξύλο - για ασήμαντη αφορμή - και σήμερα τα ξημερώματα του έκαψαν το αυτοκίνητο στην Νέα Σμύρνη.


edolio5 team

Στόχος εμπρηστών έγινε το αυτοκίνητο του γνωστού ηθοποιού Δημήτρη Τσοπαλίδη, τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/7), στη Νέα Σμύρνη και συγκεκριμένα στην οδό Τατούλων, με το όχημα να τυλίγεται στις φλόγες και να καταστρέφεται ολοσχερώς.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά έως τώρα, ομάδα αγνώστων έκαψε το αυτοκίνητο του ηθοποιού, με την πυροσβεστική να σπεύδει στο σημείο με δύο οχήματα και έξι πυροσβέστες.

Την υπόθεση έχει αναλάβει, πλέον, η Ασφάλεια Αττικής, με τις έρευνες των αρμόδιων Αρχών να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη αξιοποιώντας υλικό από κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης.

Για την ώρα, δεν έχει γίνει γνωστό το κίνητρο των δραστών.

Σημειώνεται πως ο ηθοποιός πέρυσι έπεσε θύμα ξυλοδαρμού. Τότε ο ηθοποιός έιχε χτυπήματα στο πρόσωπο ενώ ενώ από τις κλωτσιές φέρει αιματώματα σε πάγκρεας και συκώτι.

Ο γνωστός ηθοποιός για εκείνο το περιστατικό είχε πει στην μήνυση που κατέθεσε ότι όλα ξεκίνησαν από μια διαφωνία στον δρόμο: «Ένα φορτηγό είχε κλείσει τον δρόμο, κόρναρα από το δικό τους αυτοκίνητο. Ήρθαν και έγινε ο πόλεμος που έγινε. Ήμουν σε κατάσταση περίεργη και δεν κατάλαβα ποιος μας χώρισε. Όταν σηκώθηκα είδα δύο ανθρώπους που με παρακολουθούσαν. Τους ζήτησα να έρθουν να καταθέσουν αλλά δεν ήρθαν. Ήρθαν δυο άνθρωποι κατά πάνω μου και με έβρισαν. Τους είπα ήρεμα ότι δεν θα έπρεπε να μιλάνε αλλά να ζητήσουν ένα συγγνώμη. Με ένα συγγνώμη που περίμενα, τελείωναν όλα δεν χρειαζόταν να γίνει κάτι.

Δεν μπήκα στο φορτηγό τους, ήταν ανοιχτά τα δυο παράθυρα και έβαλα το χέρι μου και χτύπησα την κόρνα του φορτηγού. Είχα σκοτεινιάσει μετά την επίθεση. Πήγα πρώτα στο αστυνομικό τμήμα. Έμαθα μετά ότι έπρεπε αυτεπάγγελτα να καλέσουν ιατροδικαστή να με εξετάσει, ήμουν πολύ χτυπημένος. Κατέθεσα και μήνυση.

Έχω πάρει την πινακίδα του φορτηγού, πήρα τηλέφωνο στο συμβάν ακόμα στον εργοδότη τους ο οποίος μου μίλησε αδιάφορα και μου είπε ότι δεν τον αφορά και να κάνω ό,τι θέλω. Όλοι μαζί πήγαμε στο τμήμα. Κάλεσα την αστυνομία και ήρθε στο επόμενο λεπτό. Είπαν στους αστυνομικούς ότι εγώ τους όρμηξα και τους χτύπησα.

Αναφορικά με την υγεία μου, κάνω συνέχεια επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικώς αυτό που μου έμεινε είναι ο πόνος στα πλευρά. Ήταν λίγα μέτρα από το σπίτι μου, δεν βιαζόμουν να φύγω. Το θέμα είναι ότι δεν είχα οργή ή κάτι για να προστατεύσω τον εαυτό μου, αιφνιδιάστηκα».

Η έκβαση εκείνης της δίκης δεν είναι γνωστή, ούτε αν τα δύο περιστατικά έχουν κάποια σύνδεση.

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !