Τετάρτη, Αυγούστου 14, 2024

Quiz για καραφλούς! Ο πολιτικός αρχηγός που «πουλάει οικογένεια» και το κέρατο πάει σύννεφο. Οι διάλογοι της συζύγου στο τηλέφωνο και οι τραγουδιάρες που ζητάνε χαρτζιλίκι για να μην ανοίξουν το στόμα τους στα διψασμένα ΜΜΕ.


Του ειδικού συνεργάτη

Δεν με αφήνουν ούτε να αγιάσω οι τραγουδιάρες! 

Είπα και εγώ να μαυρίσω το κορμί μου κάτω από τον καυτό ήλιο και το κινητό τηλέφωνο δεν λέει να σταματήσει από φωνές του παρελθόντος και του πρόσφατου... μέλλοντος.

Η αλήθεια είναι ότι οι συνομιλίες της φουκαριάρας της συζύγου με φίλες της και την οικογένεια της είναι συχνά - πυκνά γεμάτες με τα καμώματα του πολιτικού αρχηγού που το κέρατο που της έχει φορέσει την εμποδίζει να περάσει από την πόρτα της μονοκατοικίας τους.

Ανέχεται χρόνια τώρα τα τσιλιμπουρδίσματα του! Την ίδια ώρα αυτός παριστάνει τον καλό οικογενειάρχη και κάθε φορά «πουλάει» φωτογραφίες με την οικογένεια του όταν πάει να ορκιστεί... στο όνομα του Ελληνικού λαού.

Μια τραγουδίστρια μου είπε, για τις ημέρες για την περίοδο που ήταν μαζί. Δεν το λες και καλό εραστή! Οι συνήθειες του ποικίλουν και μάλλον μοιάζουν με του Αποστόλη Γκλέτσου. 

Αυτό που μου είπε πάντως είναι ότι θέλει να με δει αρχές Σεπτεμβρίου για να μου δώσει πολύ υλικό νυχτερινής λήψεως αφού θα το δώσει έτσι και αλλιώς σε εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς που της το ζητάνε. Εμένα θα μου κάνει χάρη! Οι άλλοι θα το πληρώσουν και εγώ θα το πάρω ως φτωχός ρεπόρτερ τσάμπα. Να είναι καλά η κοπέλα.

Μεγάλη και ιδιαίτερη αξία έχουν τα όσα λέει για το κατάντημα του η σύζυγος του... στο τηλέφωνο! 

Υπομονή να έχετε και όλα... θα ακουστούν.

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !