Δευτέρα, Αυγούστου 05, 2024

Αυτός είναι! Βίαζε και χτυπούσε «δεμένη» την σύντροφο του - μητέρα 5 παιδιών - ο 32χρονος μουσουλμάνος που συνελήφθη την προηγούμενη Παρασκευή. Πως ο ίδιος εξιστόρησε σε βίντεο τις πράξεις του.


edolio5 team

Δικογραφία για τα αδικήματα του βιασμού, της ενδοοικογενειακής βίας, της επικίνδυνης σωματικής βλάβης και της παράνομης κατακράτησης, σχηματίσθηκε κατά του 32χρονου Μουσουλμάνου στο θρήσκευμα K. D. G. , ο οποίος συνελήφθη το πρωί στο Διδυμότειχο, ύστερα από καταγγελία της συντρόφου του.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η δικογραφία σχηματίσθηκε την περασμένη Παρασκευή 2 Αυγούστου, ύστερα από καταγγελία της συνομήλικης συντρόφου του 32χρονου, την ίδια ημέρα, στο Τμήμα Ασφαλείας Διδυμοτείχου. Σύμφωνα με την καταγγελία, ο 32χρονος δράστης, κατά το χρονικό διάστημα από τον Ιούλιο φέτος έως και τις 2 Αυγούστου, με τη χρήση σωματικής βίας, την εξανάγκαζε σε ανοχή γενετήσιων πράξεων και την κατακρατούσε εντός της οικίας του, στο Διδυμότειχο Έβρου, χωρίς τη θέλησή της, ενώ είχε αφαιρέσει από την κατοχή της το κινητό της τηλέφωνο και το Δελτίο της 

Ο 32χρονος δράστης, μουσουλμάνος στο θρήσκευμα, -όπως και η 32χρονη κακοποιηθείσα μητέρα πέντε παιδιών-, το απόγευμα της Κυριακής δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο TikTok βίντεο, στα οποία δεν φαίνεται ούτε ο ίδιος, ούτε σε ποιο σημείο είναι, όμως ακούγεται να εξιστορεί πως γνώρισε ο ίδιος την κοπέλα, πως ήταν η μεταξύ τους σχέση, παραδέχεται ότι την έχει χτυπήσει και αναφέρει πως σήμερα, Δευτέρα πρόκειται να παρουσιαστεί στην αστυνομία. Ακολουθούν οι περιγραφές του 35χρονου στο βίντεο που ανέβασε στο TikTok, όπως δημοσιεύθηκε από την τοπική ιστοσελίδα του Διδυμοτείχου, Pame Evro.gr.

«Πως ξεκίνησε η γνωριμία»

«Έχουν πει για μένα ότι έχω βιάσει μία κοπέλα. Η κοπέλα είναι από το Χρυσοχώρι. Εμείς με αυτή την κοπέλα γνωριστήκαμε από το TikTok. Αρχίσαμε να μιλάμε, όμως επειδή είναι αγράμματη στη θέση της μου απαντούσε ο γιος της. Μετά πήραμε ο ένας το Facebook του άλλου. Στην αρχή στέλναμε ηχογραφήσεις ο ένας στον άλλον και μετά ανοίξαμε και κάμερα. Είχαμε συνεννοηθεί να παντρευτούμε. Φαινόταν πάρα πολύ καλή κοπέλα. Όταν αποφασίσαμε να παντρευτούμε, της είπα να έρθει στο Διδυμότειχο να με βρει, να πάρει λεωφορείο. Μου είπε ότι δεν έχει λεφτά και της είπα να της στείλω εγώ. Της έστειλα 35 ευρώ και ήρθε την ίδια μέρα. Έμεινε μαζί μου ένα μήνα ακριβώς. Πηγαίναμε για ψώνια στο Διδυμότειχο, πηγαίναμε και για βόλτες».

«Αυτή η κοπέλα πίνει πολύ όμως. Μετά από πέντε μέρες της έφερα το Ευαγγέλιο για να ορκιστεί ότι δεν θα ξαναπιεί, γιατί δεν πήγαινε άλλο. Αυτή μου είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό και μάλιστα μου ζήτησε και χασίς. Της είπα ότι αν δεν ορκιστεί ότι δεν θα σταματήσει, θα χωρίσουμε και θα φύγει από το σπίτι».








Σε άλλο σημείο του βίντεο, ισχυρίζεται πως της ζήτησε να τον αφήσει και να φύγει με το ΚΤΕΛ πίσω στο χωριό της όταν εκείνη ξαναήπιε: «Της έλεγα να φύγει και να με αφήσει και να πάρει το ΚΤΕΛ. Περνούσαμε από μία ταβέρνα. Εγώ ήμουν μπροστά και μιλούσα και αυτή ήταν πίσω μου. Ξαφνικά άκουσα φασαρία και την είδα να έχει μπει σε μια ταβέρνα. Έχει ανέβει πάνω σε ένα τραπέζι και φώναζε ‘’σας παρακαλώ βοηθήστε με, αυτός με δέρνει και με χτυπάει’’. Και τους κοιτάω και με κοιτάνε όλοι. Και της είπα τί είναι αυτά που κάνεις και μου έλεγαν όλοι να μην πειράζω την κοπέλα. Τρόμαξα και άρχισα να τρέχω», είπε για την ημέρα που η γυναίκα ζήτησε βοήθεια και έληξε ο εφιάλτης της.

Ακολούθως ο 32χρονος παραδέχθηκε ότι έδειρε πάρα πολύ την 32χρονη γυναίκα: «Την έδειρα πάρα πολύ, δεν είναι ψέματα», είπε και ακολούθως ισχυρίστηκε ότι: «Την έδειρα πάρα πολύ όταν μου είπε ότι θα πάει στην αστυνομία να πει ψέματα ότι εγώ βίασα την κόρη μου. Με λίγα λόγια εγώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι στο Διδυμότειχο, είμαι αλλού. Σας το ορκίζομαι πως εγώ θα πάω στην αστυνομία, θα πάω στον Εισαγγελέα στο Διδυμότειχο και θα τα πω όλα. Εγώ με βιασμό δεν έχω σχέση. Θα πάω να παραδοθώ και να τα πω όλα».

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !