Δευτέρα, Οκτωβρίου 14, 2024

Οι διάλογοι της σπείρας των εκβιαστών - εφοριακών και οι συμβουλές που έδινε ο «εγκέφαλος» υποδιευθυντής της ΔΟΥ στα μέλη της σπείρας! Οι οδηγίες για το πως θα εισπράττουν τα χρήματα και πως θα προσέχουν αν τους παρακολουθούν.


edolio5 team 

Σοκάρουν οι διάλογοι που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ανάμεσα στα μέλη του κυκλώματος των εφοριακών που εκβίαζαν επιχειρηματίες στην Κέρκυρα σε συνεργασία με λογιστές.

Όπως προκύπτει από τις συνομιλίες, τα μέλη του κυκλώματος είχαν μεγάλη εξουσία στο νησί, ενώ σε περίπτωση που κάποιος δεν συνεργαζόταν, δεχόταν έλεγχο που συνοδευόταν με πολύ υψηλά πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι οι αστυνομικοί της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων ήδη έχουν περάσει χειροπέδες σε τέσσερις εφοριακούς της ΔΟΥ Κέρκυρας και έναν λογιστή, που εμπλέκονται σε εκβιασμούς, δωροληψίες και χρηματισμό, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες και σε νέους υπόπτους, οι οποίοι εφόσον προκύψουν νέα στοιχεία θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη.

Εν τω μεταξύ οι τέσσερις συλληφθέντες εφοριακοί και ο λογιστής έχουν κληθεί για συμπληρωματική απολογία στον ανακριτή, αύριο Τρίτη 15/10.

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Εγώ να γεμίσω την τσέπη μου θέλω. Εγώ έχω πει και στην Ντίνα… Ντίνα μου, να πάει το μαγαζί καλά θέλω, θέλει η άλλη να ‘ναι μια ζωή Διευθυντής; Στ αρ….ια μου της λέω. Ξέρεις τι με ενδιαφέρει; Η ουσία… Ναι, ξέρω μου λέει. Δεν με ενδιαφέρει, λέω, κάντε ότι θέλετε στ αρ…ια μου της λέω. Εγώ να χω τα παιδιά τα δικά μου θέλω ευχαριστημένα, θέλω να μαι και γω ευχαριστημένος, συνεννοηθήκαμε; Μου λέει απόλυτα. Βέβαια ανεβάζω τις τιμές και με κράζουν οι έξω, στ αρ…ια μου

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Προϊστάμενε εντάξει τώρα, αυτό είναι λίγο που με φοβίζει εμένα…

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Μη σε φοβίζει, μη σε φοβίζει, γιατί όταν ο άλλος…

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Είχα μάθει του έλεγες πέντε και σου έλεγε τίποτα

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Τίποτα. Ο Ρ…ας για τον Χι…λο; Δυο χιλιάδες έχει πληρώσει, τρία αυτός. Σε δυο χρόνια.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Ναι. Δεν τα βγάζουν ρε προϊστάμενε, δεν τα βγάζουν οι π…δες από την τσέπη τους. Έρχονται και σου κλαίγονται.

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Της κλείνεις ένα ραντεβού κάπου μετά για καφέ, βγες έξω να σε πάρω με το αμάξι να πάμε μια βόλτα. Την παίρνεις βόλτα

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Το θέμα είναι…

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Κάνεις βόλτα, πρόσεξε, κάνεις βόλτα, πίσω σου αν σε ακολουθεί κανείς. Θα πάει κατευθείαν.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Και θα φέρει.

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Θα της πει.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Τι ρε παιδί μου;

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Λοιπόν, να έχεις κάτι για τον πατέρα μου να… έχεις κάτι να του δώσεις; Ήρθα εγώ, ήμουν στο δρόμο και τα λοιπά. Ο πατέρας μου είναι κολλημένος, έχει πήξει στο γραφείο, είπε να περάσω εγώ.

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Η λογίστρια πάλι να στήσει την ιστορία και να πει ότι συμμετέχω σε αυτό αποκλείεται.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Αυτό δεν το κάνει κανένας λογιστής. Άστο, αυτό είσαι εσύ και ο τέτοιος.

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Ναι, δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Ξέρει μετά ότι τελείωσε.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΟΥ: Δεν το κάνει.

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Η εναλλακτική του λέω. Πάρε την λογίστρια, πες της, επειδή μου λες ότι είσαι απασχολημένη και δεν προλαβαίνεις, στείλε με ένα παιδί τα «ισοζύγια» και την «τεχνική έκθεση» που σου ζητήσαμε. Στείλτα σε έναν φάκελο, να τα αφήσει εδώ πέρα να τα δώσω στον ελεγκτή, αυτή την στιγμή λείπει, έχει πεταχτεί έξω. Θα της τα δώσω εγώ. Εσύ θα βάλεις τα χρήματα στο φάκελο εκεί πέρα, θα τα αφήσεις στο γραφείο σου επάνω του λέω και φεύγεις. Τα έχει πάνω στο γραφείο σου. Αν λέω, γίνει εκεί, μεσημέρι ή οτιδήποτε, δεν έχεις τίποτα πιάσει εσύ, δεν έχεις τίποτα και μάλιστα υπήρχε ένας φάκελος εκεί στη γωνία, ο οποίος τον άφησε ο λογιστής.
«Οδηγίες» του προϊσταμένου στον υπάλληλο της ΔΟΥ…

Σε άλλο διάλογο καταγράφονται ακόμη και… οδηγίες του προϊσταμένου προς τον υπάλληλο της ΔΟΥ, αναφορικά με την είσπραξη των χρημάτων:

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Δεν βάζεις ποτέ χοντρό πακέτο μες στο σπίτι. Ή κλείνεις ένα ραντεβού κάπου μετά την (ακατάληπτη φράση), να σου πω επειδή δεν (ακατάληπτη φράση) για καφέ, βγες έξω να σε πάρω με το αμάξι να πάμε μια βόλτα. Την παίρνεις βόλτα.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Το θέμα είναι…

ΠΡΠΟΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΟΥ: Κάνεις βόλτα, πρόσεξε, κάνεις βόλτα (ακατάληπτη φράση), πίσω σου αν ακολουθεί κανείς.

Όπως προκύπτει, έβαζαν στο μάτι εύπορους επιχειρηματίες, τους οποίους στη συνέχεια εκβίαζαν ζητώντας αντίτιμο 30 ή και 40 χιλιάδων ευρώ.

Ακολουθεί ένα ακόμη  χαρακτηριστικό μέρος των διαλόγων:

Γ.Ι.: Αυτοί έχουν πολλές δουλειές είναι εκατομμυριούχοι και θα μας έχουν εμάς στο…
Ξέρεις τι φοβάμαι; Θέλεις; Θέλεις φίλε μου; Θέλεις. Δεν θέλεις; Δεν πειράζει. Κανένα πρόβλημα, Απλά και ωραία.
Λοιπόν, μέχρι τη Παρασκευή. Μέχρι τέλους του μήνα, θα τον περιμένω.
Θα του πω μετά Γρηγόρη μου να πιούμε έναν καφέ. Θα βρεθούμε κάπου έξω. Θα του πω τι θα κάνουμε τελικά; Προχωράμε; Σταματάμε; Τι κάνουμε;
Αν μου πει περίμενε λίγο, μες την επόμενη εβδομάδα θα του πω να τελειώνουμε. Αλλιώς προχωράμε θα του πω τις υποθέσεις μας (ακατάληπτη φράση)

Κ.Ι.: (ακατάληπτη φράση) Κάτι τώρα;

Γ.Ι. : (ακατάληπτη φράση) Καθόλου. Ο πατέρας μου επειδή βγαίνει για καφέ απέναντι από το γραφείο, εκεί πέρα είναι μια μαλ…ία που έχει ένα, δίπλα πως λέγεται, εκείνη τη μαλ…ία πέρα.
Τέλος πάντων του τέτοιου, τον είδα μου λέει δύο φορές μου λέει, τη μία δεν. Δεν ήμουν σίγουρος αν με είδε μου λέει. Την άλλη τον είδα λέει ότι με είδε μου λέει, δεν με χαιρέτησε καν λέει και μπήκε στο γραφείο. Ντάξει μωρέ έχει τα δικά του ο άνθρωπος. Μήπως μου λέει έχετε τσακωθεί στο γραφείο μου ‘πε. Ε, του λέω ντάξει μπορεί (ακατάληπτη φράση) θα στρώσει. Θα στρώσει, θέλει δεν θέλει θα στρώσει τι να κάνει. Όταν εγώ έχω πάρει δύσκολο ρόλο γιατί (ακατάληπτη φράση) εδώ πέρα, οι άλλοι εδώ μέσα είναι ψυχανώμαλοι όλοι είναι τεμπέληδες και είναι ο καθένας για τη πάρτη του. Που να μπλέξουμε. Αυτό όμως που κάνω τώρα, ουσιαστικά, δημιουργώ, είναι δύσκολη η αρχή. Ανοίγεις δρόμο. Γιατί όλοι είχανε μάθει στο έτσι και δεν ξέρανε τίποτα. (ακατάληπτη φράση) του χωριάτη.

Κ.Κ. : (ακατάληπτη φράση) Γι’ αυτό δεν σου έχουν και εμπιστοσύνη και δεν (ακατάληπτη φράση).

Γ.Ι. : Θα έρθει η ώρα (ακατάληπτη φράση), θα έρθει (ακατάληπτη φράση)

Κ.Κ. : (ακατάληπτη φράση)

Γ.Ι. : Κοίτα, πρέπει να δρομολογήσουμε σιγά σιγά τις υποθέσεις μας. Θύμισέ μου (ακατάληπτη φράση) ποιος είναι ο λογιστής αυτού του μ….άκα; Ο Βλάσης;

Κ.Κ.: (ακατάληπτη φράση)

Γ.Ι.: Ο Κου……ης;

Κ.Κ. : Τον Αλέκο (ακατάληπτη φράση) μ’αυτόν μιλάει. Καλέ ρε και συ άστον είναι μεσημέρι.

Γ.Ι. : Ωραία (ακατάληπτη φράση) κάνε μία συζήτηση. Να του πει, αν θέλεις να απαλλαγείς, και μπορούμε τώρα αυτή, χρονικά τώρα μπορούμε να βοηθήσουμε γιατί δρομολογούνται τώρα, βγαίνουνε, βγαίνουν, βγαίνουν τα προγράμματα για το ποιοι θα ελεγχθούνε ανά κύμα. Μπορούμε να βάλουμε άλλες υποθέσεις μπροστά από σένα και να μη, να παραγραφεί η υπόθεσή σου. Αν ενδιαφέρεσαι όντως να μην κλείσει και να μην ασχοληθεί η Υπηρεσία μαζί σου καλώς. Αλλιώς δεσμευόμαστε γι’αυτό που είχαμε πει, αλλάζουμε τον ελεγκτή, κάνεις άλλος την (ακατάληπτη φράση) αλλά δεν έχει το όνομα άλλων. Ενδιαφέρεσαι;

Κ.Κ.: (ακατάληπτη φράση) πρέπει να το οριστικοποιήσουμε (ακατάληπτη φράση), να ξαναδώ τον Αλέκο

Γ.Ι.: Σου έχει πει ότι μες το μήνα θα τα έχει δώσει;

Κ.Κ.: Θέλει λίγο χρόνο (ακατάληπτη φράση) θέλει λίγο χρόνο τώρα γιατί πάει και αλλάζει τη κατάσταση. Δεν βλέπω να νοικιάζει τα σπίτια για (ακατάληπτη φράση)

Γ.Ι.: Αυτός νοικιάζει σπίτια;

Κ.Κ. : Ναι ρε, φτιάχνει δικά του, φτιάχνει παλιά, κάτι φτιάχνει κάτι βγάζει. (ακατάληπτη φράση) έτσι. Πουλάει (ακατάληπτη φράση βγάζει και τα ενοίκια από βίλες που νοικιάζει.

Γ.Γ.: και έχουμε πει σ’αυτούς 40 έτσι;

Κ.Κ. : 30 είχαμε πει. Δεν έχει οριστεί ακόμα

Γ.Ι.: Είχε πει 30 αυτός μετά είχαμε πει να τα ανεβάσει λίγο πιο πάνω

Συγκεκριμένα, τον «πυρήνα» του κυκλώματος αποτελούσαν ο υποδιευθυντής της ΔΟΥ Κέρκυρας, τρεις υπάλληλοι της εφορίας και ένας λογιστής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην δικογραφία αναφέρονται και τέσσερα ακόμη άτομα.

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !