Παρασκευή, Οκτωβρίου 18, 2024

Μάτσας και Κεφαλογιάννη «σέρνονται» στα δικαστήρια! Τα ασφαλιστικά μέτρα για το σπίτι και τα παιδιά και ο διάλογος της υπουργού με την αδελφή του πρώην συζύγου. Τα SMS του ζευγαριού πριν τον χωρισμό και το «λάδι στην φωτιά».


edolio5 team

Η εκδίκαση της υπόθεσης των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η Όλγα Κεφαλογιάννη σε βάρος του Μίνου Μάτσα πήρε αναβολή για τη Δευτέρα 21/10.

Περί αυτού σας έχουμε ενημερώσει με λεπτομέρειες.

Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης κατέθεσε, το πρωί της Παρασκευής 18/10, αίτηση για συνεπιμέλεια. Η Μαργαρίτα Μάτσα, η αδελφή του Μίνωα Μάτσα, εμφανώς στενοχωρημένη, με υγρά μάτια είχε διάθεση να βρεθεί μια λύση.

Έξω από την δικαστική αίθουσα συναντήθηκε με την Όλγα Κεφαλογιάννη η οποία συνοδευόταν από κουστωδία δικηγόρων και συνεργατών όπου ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος: 

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Ενώ ήμουν σε αποστολή με την Κυβέρνηση, αυτός μου έστελνε μηνύματα για δικηγόρους και αναγκαζόμουν να μιλάω με αυτούς. Του έλεγα να γυρίσω να τα πούμε από κοντά, να τα βάλουμε κάτω, να δούμε τι μας συμφέρει και εκείνος μου έστελνε τελεσίγραφα με μηνύματα. Μου έστειλε ένα μήνυμα για να με χωρίσει και να μου πει το όνομα του δικηγόρου του».

Μαργαρίτα Μάτσα: «Όλγα, ξέρεις ότι δεν είναι έτσι. Ο Μίνως σου είπε να μιλήσετε πριν από το ταξίδι κι εσύ αρνήθηκες».

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Εγώ έπρεπε να πάω σε αποστολή».

Μαργαρίτα Μάτσα: «Κι εκείνος σου απάντησε τότε “εντάξει, όταν γυρίσεις θα μιλάς με τον δικηγόρο μου”. Εγώ έκανα μία ύστατη προσπάθεια μήπως βρείτε μία λύση».

Παρόν ήταν και ο Μίνωας Μάτσας. 

Η πλευρά του μουσικοσυνθέτη κατέθεσε, το πρωί της Παρασκευής 18/10, αίτηση για συνεπιμέλεια.

Ο Μίνως Μάτσας, στη «βροχή» ερωτήσεων που δέχτηκε από τους δημοσιογράφους, απάντησε: «Ευχαριστώ πολύ… Ειλικρινά σας παρακαλώ! καλημέρα!».

Η Όλγα Κεφαλογιάννη, από την πλευρά της, είπε στους δημοσιογράφους: «Ακούστε… Εγώ είμαι εδώ μόνο για τα παιδιά μου. Σας παρακαλώ πολύ! Θα σας παρακαλούσα να σεβαστείτε την ιδιωτικότητά μου. Έχω δύο παιδιά 3 ετών, είμαι γι’ αυτά μόνο εδώ».

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !