Πέμπτη, Αυγούστου 29, 2024

Ο π. περιφερειάρχης και οι 7 ταμίες του! Τα €70.000.000 που είχε μοιράσει σε «έμπιστους» και τώρα κάνουν πως δεν τον ξέρουν. «Στείλε μου 200.000 ευρώ. Τα έχω ανάγκη.» - «Τι είναι αυτά που λες, δεν έχω φράγκο». Τον έπιασε ο κοριός.


Του ειδικού συνεργάτη 

Δρυὸς πεσούσης πᾶς ἀνὴρ ξυλεύεται!

Αυτά συμβαίνουν όταν είσαι άπληστος και κάθε μέρα ζητάς μίζες επί μιζών.

Πρώην δοξασμένος περιφερειάρχης που έδρασε στα τηλεοπτικά κανάλια και τα πρωτοσέλιδα και φροντίζει με τον τρόπο του και τα καμώματα του να απασχολεί την δημοσιότητα, λόγο των ιδιαιτεροτήτων που έχει - άλλη φορά αυτά - βρίσκεται μόνιμα όπως μου καλωδιωμένος με επισύνδεση από καλόπαιδα  που ακούνε τι λέει και με ποιον. 

Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, όταν ήταν στην εξουσία (όχι πολύ παλιά) είχε γύρω του εφτά ταμίες για να μαζεύουν χρήματα - μίζες με όσους έκαναν δουλειές με την μεγάλη περιφέρεια που διοικούσε! 

Μιλάμε για πολλά λεφτά που όπως λένε οι γνωρίζοντες είναι περίπου 70 εκατ. ευρώ! Αυτά όμως επειδή είναι «μαύρα» δεν πηγαίνουν σε τράπεζες αλλά σε «έμπιστους». 

Με έναν τέτοιο μίλησε πριν λίγο καιρό ο π. περιφερειάρχης και του ζήτησε 200 χιλιάρικα! Η απάντηση όμως ήταν... «καταπέλτης»! «... τι είναι αυτά που λες δεν έχω φράγκο!»

Το τι ακολούθησε στην συνομιλία δεν έχει σημασία αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι σε λίγο καιρό το λυγερόκορμο αγόρι πρώην περιφερειάρχης θα είναι ρέστος αφού κανένας δεν πρόκειται να του δώσει... τα λεφτά του!

Άντε να τους κάνεις μήνυση!

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !