Του Άρη Σπίνου
Κάτι όμως δεν πήγε καλά εδώ και προφανώς ο Καπετάνιος θα ψάχνει για δουλειά. Σε ξέρα, έπεσε το σκάφος του γνωστού Ελληνοαμερικανού εφοπλιστή. Μιας όμως και το έφερε η κουβέντα ας θυμηθούμε λίγα πράγματα για τον Πίτερ! Ο Πίτερ Γεωργιόπουλος πέρσι, το 2021, μετά από δυόμισι περίπου χρόνια επέστρεψε στην ναυτιλιακή αγορά μέσω της εξαγοράς από την εταιρία συμφερόντων του United Overseas Group, της United Arab Chemical Carriers (UACC) με έδρα το Ντουμπάι, που σύμφωνα με την ιστοσελίδα της διαθέτει στόλο με 22 τάνκερ! Τώρα αν τα έχει ή όχι δεν παίρνω όρκο.
Ο Πίτερ Γεωργιόπουλος, πρώην ναυλομεσίτης και τραπεζικός επενδυτής, κατόρθωσε να φτιάξει ένα πολύ δυνατό όνομα παγκοσμίως στο χώρο του εφοπλισμού ενώ εισήγαγε 4 εταιρίες στο Χρηματιστήριο!
Ωστόσο η κρίση το 2009 και το 2014 οδήγησαν τις ναυτιλιακές του εταιρίες να υπαχθούν στο άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα!
Ο Πίτερ Γεωργιόπουλος έγινε ευρύτατα γνωστός στην ελληνική κοινή γνώμη μέσα από την περίφημη τριπλή συμφωνία του με τον Θόδωρο Αγγελόπουλο, συνολικής αξίας 2,270 δις. δολαρίων (!!!) καθώς τρεις φορές εμφανίστηκε ως αγοραστής των πλοίων του!
Την πρώτη φορά το 2003 όταν η Genmar απέκτησε 18 Aframax του στόλου του Θ. Αγγελοπούλου έναντι 550 εκατ. δολαρίων, η δεύτερη το 2007 όταν ο Πίτερ Γεωργιόπουλος εξαγόρασε από τον Έλληνα μεγαλοεπιχειρηματία 9 φορτηγά πλοία capesize έναντι 1,1 δις. δολάρια, ενώ το 2010 έκλεισαν μια ακόμη συμφωνία πώλησης 5 δεξαμενόπλοιων VLCC και δύο υπό ναυπήγηση Suezmax του κ. Αγγελοπούλου στην General Maritime έναντι 620 εκατ. δολαρίων!
Θυμίζεται ακόμη ότι ο Πίτερ Γεωργιόπουλος διατέλεσε πρόεδρος της Aegean Marine Petroleum που συμμετείχε και ο Δημήτρης Μελλισανίδης.