Στα χέρια εφοπλιστών η Intrakat του Σωκράτη Κόκκαλη! Οι "άγνωστοι" Κώστας Αγγέλου και Ηλίας Γκότσης που πήραν το 29%! Έχουν προηγηθεί Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου που έκλεισαν deal για το 65,6%. Ποιοι μικρομέτοχοι πούλησαν.


Του Άρη Σπίνου

Μαζεύει μετρητά δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε σακούλια, ο Σωκράτης Κόκκαλης!  Εκτός από τους εφοπλιστές Δημήτρη Μπάκο και Γιάννη Καϋμενάκη στο deal εξαγοράς του 65,6% της Intrakat θα συμμετάσχουν δύο ακόμη "άγνωστοι" Έλληνες πλοιοκτήτες όπως αποκαλύπτει το edolio5.

Πρόκειται για τον Ηλία Γκότση, ιδιοκτήτη της Eurotankers, και τον Κώστα Αγγέλου, πρόεδρο των ναυτιλιακών εταιρειών Benelux Overseas Inc και Benelux Overseas DMCC.

Σύμφωνα με πληροφορίες του edolio5, οι Κώστας Αγγέλου και Ηλίας Γκότσης θα αποκτήσουν ποσοστό 29% της Intrakat.

Συγκεκριμένα ο Γ κότσης θα αποκτήσει περίπου 14% της κατασκευαστικής και ο Αγγέλου το 13,5%, ποσοστά τα οποία φέρονται να αποκτούν από τις συμμετοχές των  Δημήτρη Θεοδωρίδη, Λουκά Λαζαράκη και Δήμο Στασινόπουλο και Πέτρο Σουρέτη.


Και οι δύο, αν και χαμηλών τόνων, έχουν παρουσία στον χώρο της ναυτιλίας εδώ και αρκετά χρόνια.

Η Eurotankers, του Ηλία Γκότση, με έδρα τον Πειραιά, ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 1990 και δραστηριοποιείται στη διαχείριση και εκμετάλλευση δεξαμενόπλοιων & πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της διαθέτει στόλο με 14 πλοία που πραγματοποιούν μεταφορές σε όλα τα μεγάλα εμπορικά κέντρα του κόσμου – τον ​​Κόλπο της Μέσης Ανατολής, την Άπω Ανατολή, την Ωκεανία , την Αμερική, την Αφρική, τη Βαλτική Θάλασσα, τη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα.


Η ναυτιλιακή πραγματοποίησε τα προηγούμενα χρόνια σημαντικές κινήσεις ανανέωσης και επέκτασης του στόλου της, ενώ σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές την τριετία 2016-2019 πραγματοποίησε τουλάχιστον 14 εξαγορές πλοίων αξίας περίπου 250 εκατ. δολαρίων.


Στην αγορά ξηρού φορτίου δραστηριοποιείται με τρία φορτηγά πλοία τύπου handy, κατασκευής 2011-2013, τα οποία μεταφέρουν από προϊόντα χάλυβα έως σιτάρι και άνθρακα.

Ο εφοπλιστής Κώστας Αγγέλου έχει παρουσία κατά κύριο λόγο στην αγορά LPG ενώ από το 2018 επεκτάθηκε και στα τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου.


Η ναυτιλιακή του Benelux Overseas άρχισε να δραστηριοποιείται το 1997 στο Ντουμπάι και έκτοτε αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς. Αποτελείται από δύο ξεχωριστές εταιρείες την Benelux Overseas Inc στην Αθήνα και την Benelux Overseas DMCC στο Ντουμπάι.

Η Benelux Overseas DMCC, με αντικείμενο την εμπορία και διαχείριση πλοίων, ιδρύθηκε το 2012, ως ο εμπορικός βραχίονας της Benelux Overseas Inc.

Τα τελευταία χρόνια, ο εφοπλιστής πραγματοποιεί επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία τόσο στα LPG όσο και στην αγορά των δεξαμενόπλοιων.