edolio5 team
Όπως, όμως, προκύπτει από επίσημα έγγραφα που παρουσιάζει το edolio5 ο Δήμος Βριλησσίων είχε ήδη πληρώσει ασφάλιστρα και για τα 13 αυτά σάπια αυτοκίνητα.
Το συνολικό ύψος των ασφαλίστρων και για τα 13 σάπια αυτοκίνητα τα οποία κατέβαλε ο Δήμος είναι 5.000 ευρώ. Και μάλιστα ο Δήμος πλήρωσε αυτά τα ασφάλιστρα των 5.000 ευρώ μόλις ένα μήνα (στις 15/07) πριν ο ίδιος ο Δήμος εκδώσει το πρακτικό ακαταλληλότητας αυτών των σάπιων αυτοκινήτων (στις 13/08).
Γιατί οι υπηρεσίες του Δήμου επί σειρά ετών όχι μόνον δεν προχώρησαν στην καταστροφή των σαράβαλων (τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ηλικίας άνω των 25-30 ετών) αλλά ούτε και παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας στο Υπουργείο Μεταφορών (εκεί παραδίδονται για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα) ώστε να μην πληρώνουν οι δημότες τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα;
Πρόκειται για παλιά απορριμματοφόρα, φορτηγά και για ένα λεωφορείο δημοτικής συγκοινωνίας (το οποίο έχει και τα υψηλότερα ασφάλιστρα). Ειδικά για το λεωφορείο αυτό της δημοτικής συγκοινωνίας που είναι παροπλισμένο εδώ και χρόνια ο Δήμος Βριλησσίων πληρώνει ετήσια ασφάλιστρα ύψους 968 ευρώ.
Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι να αποκομίζει η ασφαλιστική εταιρία (ίδια και για τα 13 αυτοκίνητα) σημαντικά οικονομικά οφέλη αφού ασφάλιζε επί τόσα χρόνια ακίνητα (κυριολεκτικά σάπια) αυτοκίνητα, δηλαδή ανελάμβανε μηδενικό ασφαλιστικό κίνδυνο.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο (14/10/20) ο δήμαρχος δεν αποκάλυψε το όνομα του ασφαλιστή-πράκτορα στον οποίο πληρώθηκαν 5.000 ευρώ ως ετήσια ασφάλιστρα 13 σάπιων δημοτικών αυτοκινήτων για τα οποία μόλις ένα μήνα μετά την πληρωμή αυτών των ετήσιων ασφαλίστρων εκδόθηκε πρωτόκολλο καταστροφής τους.
Ούτε απαντήθηκε το ερώτημα επί πόσα χρόνια αυτά τα 13 παροπλισμένα και σάπια δημοτικά αυτοκίνητα καταβάλουν όχι μόνον ετήσια ασφάλιστρα 5.000 ευρώ, αλλά και τέλη κυκλοφορίας αφού έφεραν πινακίδες κυκλοφορίας.