Υπόθεση noor1.Μια συνέντευξη φωτιά!!Μετά τις καταθέσεις του για τον εκβιασμό σε βάρος του προκειμένου να ενοχοποιήσει με αμοιβή 10.000.000 ευρώ τον Μαρινάκη ως "εγκέφαλο" o Γιαννουσάκης μιλάει στο edolio5 μέσα από την φυλακή για όλους και για όλα

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιαννουσακης

Συνέντευξη στο Άρη Σπίνο
   
Η συνέντευξη με τον κ. Ευθύμιο Γιαννουσάκη που έχει καταδικαστεί πρωτόδικα σε ισόβια για την υπόθεση noor1,σήμερα,μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις του σχετικά με τον εκβιασμό που δέχτηκε,όπως κατέθεσε επίσημα στις αρχές,από τον αξιωματικό του λιμενικού σώματος Χριστοφορίδη,έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.Το edolio5 είναι προφανές ότι δεν έχει δυνατότητα να κρίνει το αληθές ή το ψευδές των ισχυρισμών Γιαννουσάκη,αλλά φυσικά είναι αδιανόητο να λογοκρίνουμε το περιεχόμενο των απαντήσεων του.

Οι ερωτήσεις δόθηκαν στον κ. Ευθύμιο Γιαννουσάκη,δια του συνήγορου του ποινικολόγου κ. Ιωάννη Γλύκα και δια του ίδιου τρόπου μας δόθηκαν και οι απαντήσεις.-Ποιος θα πλήρωνε τα 10 εκ. για να "στήσει" τον Μαρινάκη-Τι λέει για τους δημοσιογράφους Τρυνταφυλόπουλο και Θωμαϊδη- Γιατί ηχογράφησε τον Λιμενικό Χριστοφορίδη
-Τι απ'έγιναν οι "δουλειές"που έδωσε στο Λιμενικό αυτός και ο αδερφός του για άλλους εμπόρους ναρκωτικών- Ο ρόλος του συγκατηγορουμενού του Μπουρδούβαλη στην υπόθεση -Τι λέει για το δυστύχημα με το αυτοκίνητο του Καζινάκη -Πόσοι ήταν τελικά οι τόνοι της ηρωίνης στο πλοίο;-
Τι ήξερε ο Αιμίλιος Κοτσώνης για το ναρκοπλοίο.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-κ.Γιαννουσάκη καταρχήν σας ευχαριστώ για την συνέντευξη. Τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με την υπόθεση του noor1 έχουν εκτενή αναφορά στις καταθέσεις που δώσατε στην υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων. Εκεί αναφέρατε για ποσό 10.000.000 ευρώ που σας πρότεινε ο Λιμενικός Χριστοφορίδης,προκειμένου να καταθέσετε ψευδώς για τον κ.Μαρινάκη.Ποιός θα έδινε στον Χριστοφορίδη τα χρήματα;Επιχειρηματίας ή θα προερχόντουσαν από κρατικά κονδύλια;Τον ρωτήσατε ή καταλάβατε από την κουβέντα που είχατε την προέλευση τους;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Κατάλαβα ότι πρόκειται για ιδιωτικά κεφαλαία. Μπορώ να σας πω οτι οι βασικες αναφορές του αφορούσαν το όνομα του κυρίου Μελλισανιδη ,χωρίς βέβαια ποτέ να έρθει σε επαφή μαζί μου ο κ Μελισσανίδης, και ως εκ τούτου δεν έχω κανένα στοιχείο που να με κάνει να πιστεύω ότι μου έλεγε αλήθεια οσο αφορά την προέλευση των χρημάτων.

-Στην απολογία σας στο πρωτόδικο δικαστήριο είχατε πει,αποδεχόμενος την γνώση της μεταφοράς των ναρκωτικών με το πλοίο Noor1,ότι το κάνατε επειδή εκβιαστήκατε.Δεν είχατε διευκρινίσει ούτε από ποιους ούτε για πιο λόγο.Τώρα μπορείτε να το πείτε ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Στον πρώτο βαθμό είχα διευκρινίσει με την διαδικασία της κρυφής κατάθεσης ,η οποία ήταν σε γνώση της έδρας την ώρα που με δίκαζε και για λόγους ασφάλειας και για να προστατευτεί η διαδικασία έκδοσης ενταλμάτων επιλέχθηκε να μην γίνει δημόσια αναφορά. Οι άνθρωποι οι οποίοι με ανάγκασαν έχουν να κάνουν με τους παρόντες στην συνάντηση της Κωνσταντινούπολης και τον κ Μπουρδούβαλη. Η σωστή φράση είναι ότι με ανάγκασαν υπό το καθεστώς απειλής.

-Ισχυρίζεστε όπως και πρωτόδικα ότι για την μεταφορά των ναρκωτικών είχε πλήρη γνώση και συντονισμό κάθε ενέργειας ο κ.Γιώργος Μπουρδούβαλης;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ


Ναι αυτό ισχυρίζομαι και βέβαια δεν είμαι ο μόνος. Ο ισχυρισμός μου έχει ισχυρή βάση με τα μέχρι τώρα δεδομένα . Σας Θυμίζω ότι 1) ο καπετάνιος από την πρώτη στιγμή κατέθεσε ότι πήρε τηλεφωνική εντολή να βάλει τα ναρκωτικά από τον Μπουρδούβαλη ,2) οι πλοιοκτήτες ( Αλεξανδρή , Καλαφάτης ) κατέθεσαν ξεκάθαρα ότι το Νουρ το είχαν ναυλώσει στον κ. Μπουρδουβαλη , 3)ο άνθρωπος για τον οποίο ερχοταν το Νουρ στην Ελλάδα ( Κουρουβανης ) κατέθεσε ότι ο Μπουρδουβαλης ανέλαβε να το φέρει στην Ελλάδα , 4) ο πράκτορας ( κος Μανέτας φίλος και συνεργάτης του Μπουρδουβαλη ) κατέθεσε με έγγραφα ότι όλα τα έξοδα καλύφθηκαν με καταβολές χρημάτων του ίδιου του Μπουρδουβαλη , 5) 9 Ινδοί και δυο πλοιοκτητες ανέφεραν το όνομα του ότι δηλαδή τους πλησίασε ο κ. Μπουρδούβαλης απειλώντας τους να αλλάξουν την κατάθεση τους ενοχοποιώντας άλλους.

-Σε μια κατάθεση σας ισχυριστήκατε στην υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων ότι και εσείς και ο αδερφός σας,δώσατε πληροφορίες στον λιμενικό Χριστοφορίδη για άλλους εμπόρους ναρκωτικών.Μάθατε εάν πραγματοποιήθηκαν συλλήψεις για τις υποθέσεις αυτές;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Oταν ζήτησα να μάθω την εξέλιξη ,ήταν η στιγμή που μου ανακοίνωσε ο Xριστοφοριδης να σταματήσει ο αδερφός μου κάθε επαφή γιατί δεν πρόκειται να λάβω καμία ενημέρωση ούτε ωφέλεια λόγω του ότι αυτός ήθελε μόνο να καταθέσω ψευδώς για εμπλοκή του Μαρινάκη. Και βέβαια ο μοχλός πίεσης ήταν να αποσταλούν με ανώνυμη επιστολή στους εμπόρους, οι τότε καταθεσεις μου. Ήταν εξ αρχης σχεδιασμένο να μου αποσπάσουν καταθεσεις για να εξυπηρετήσουν αυτό τον σκοπό και όχι να πιαστούν ναρκωτικά. Ο αδερφος μου έχει δώσει σειρά κρυφών καταθέσεων. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να πιάστηκαν τα ναρκωτικά κάτι που ωστόσο ποτέ δεν έμαθα.

-Γνωρίζετε εάν ο συγκατηγορούμενος σας κ.Γιώργος Μπουρδούβαλης,όταν είχε έρθει στην Ελλάδα,πριν απολογηθεί στην ανακρίτρια,είχε συναντήσεις με στελέχη της DEA;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Όχι, δεν το γνωρίζω.


-Ποιος πιστεύετε ότι ήταν ο ρόλος του Καζινάκη,που πλέον είναι νεκρός,στην υπόθεση του Noor1;Θεωρείτε ότι ο θάνατος του ήταν τυχαίο γεγονός;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Δεν γνωρίζω κάτι για τον ρόλο του Καζινακη. Οι σχέσεις μου μαζί του ήταν στην βάση της πολύ άσχημης εικόνας που είχα για αυτόν. Για αυτό τον λόγο ακόμα και να είχε εμπλοκή στο Νουρ εγω δεν θα το ήξερα. Ο Μπουρδουβαλης ήταν πολύ κοντινός άνθρωπος με τον Καζινακη και αν υπήρχε εμπλοκή του θα το ήξερε. Με τα δεδομένα που έχω μέχρι στιγμής θεωρώ ότι είχε εμπλοκή. Αυτό βέβαια είναι εκτίμηση μου και όχι γνώση. Γνωρίζω ότι ο Καζινακης μεσολάβησε να έρθει ο Μπουρδουβαλης να καταθέσει και τον συνόδευσε. Το περίεργο ήταν ότι ο Καζινακης πήρε το κινητό του Μπουρδουβαλη ,και έτσι δεν το παρέδωσε την μέρα της σύλληψης του. Ενέργεια που θα επέτρεπε την ανάσυρση δεδομένων συσκευής. Πράγμα που εγώ έκανα, ενώ θα μπορούσα να μην το έχω μαζί μου λογω του γεγονότος ότι και εγώ παρουσιάστηκα αυτοβούλως, όπως ο Μπουρδουβαλης. Σημειώνω ότι όλα αυτά ήθελα να τον ρωτησω τον Καζινακη στον πρώτο βαθμό. Έκανα αίτημα να τον καλέσουν ( το οποίο έγινε δεκτό ) και αυτός δεν ανταποκρίθηκε στην κλήση. Είχα σκοπό να κάνω το ίδιο αίτημα και στον δεύτερο βαθμό αλλά λίγους μήνες πριν τον καλέσω και την ίδια χρονική στιγμή που προσδιορίστηκε το Εφετείο είχε ένα θανατηφόρο ατύχημα.
Όχι δεν πιστεύω ότι ήταν ατύχημα , πιστεύω ότι κάποιοι του έκλεισαν το στόμα. Ο Καζινακης ταξίδευε συχνά στο Ιράν και είχε μια σκοτεινή ζωή.

-Σύμφωνα με έγγραφα της Κυπριακής ΕΥΠ,3 χρόνια πριν την σύλληψη σας στην Αθήνα,η δίωξη ναρκωτικών της ασφάλειας Αθηνών είχε ενημερωθεί για την εμπλοκή σας σε υποθέσεις μεταφοράς ναρκωτικών με πλοία.Είχατε ενοχληθεί από τις αρχές προκειμένου τότε να συνεργαστείτε μαζί τους για τέτοιες υποθέσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Τα έγγραφα αυτά είναι “στημένα” και τα αμφισβητώ για δυο λόγους. Αφενός αναφέρομαι εγώ για δηθεν εμπλοκή μου σε μεταφορές ναρκωτικών στην Μεσόγειο όταν εγώ δεν ήμουν καν στην Μεσόγειο και το καράβι που αναφέρει ήταν στα εμιράτα ,και μάλιστα την εποχή που αναφέρει είχα 20% στο καράβι και όχι την διαχείριση. Επίσης αναφέρει για καράβι-φορτηγό πράγμα που ποτέ δεν είχα στην ζωή μου ,και αφετέρου ποτέ και κανείς δεν μου ζήτησε να καταθέσω ούτε καν σαν μάρτυρας. Επίσης το 2013 με χρηματοδότησε εταιρία επενδυτών εισηγμένης εταιρίας υπό την αμερικανική κεφαλαιαγορά η οποία έκανε επι 2 μήνες το λεγόμενο world check. Διαδικασία ελέγχου όσων πρόκειται να λάβουν κεφαλαια από την Αμερική. Αν υπήρχε τέτοιο χαρτί δεν υπήρχε καμία περίπτωση να με χρηματοδότησουν με εκατομμύρια δολάρια Αμερικάνοι. Άλλωστε κατέθεσα μήνυση στο μέσο που το παρουσίασε και θα πρέπει να αποδείξει την γνησιότητα του. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και με «έγγραφο» που βρέθηκε στο Νουρ. Ευτυχώς όμως και αυτή η προσπάθεια ήταν εξαιρετικά πρόχειρη και εύκολα αποδείχθηκε το ψευδές περιεχόμενο. Έτσι ακριβώς θα γίνει και με αυτό το «έγγραφο». Υπήρξε από τους εμπλεκόμενους η προσπάθεια να κάνουν την θέση μου πολύ χειρότερη από την πραγματική προκειμένου να μου δημιουργήσουν μόνη διέξοδο την «επιθυμητή» κατάθεση για τον Μαρινάκη. Αν ακούσετε το ηχητικό των εκβιασμών μου το αναφέρει ξεκάθαρα ότι η μόνη μου ελπίδα να δω το φως του ηλίου είναι να καταθέσω εις βάρος του Μαρινάκη ( άσχετα αν δεν μου έχει πει ποτέ ο Μαρινακης για ναρκωτικά )

-Θεωρείτε ότι το Λιμενικό στόχευσε εξ'αρχής,με αφορμή την σύλληψη σας,,στην σκευωρία κατά του κ.Μαρινάκη ή αυτό προέκυψε στην πορεία επειδή βόλευε τις πολιτικές συγκυρίες εκείνης της εποχής;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Πιστεύω ότι δημοσιεύματα της εποχής άνοιξαν την όρεξη «φίλων» του κ. Μαρινάκη. Όχι δεν πιστεύω εξ αρχής ότι υπήρξε σχέδιο. Αν ποτέ ψάξουν πραγματικά τα γεγονότα της εποχής θα χρειαστεί ανάκριση πολλών μήνων για να βγάλουν άκρη.


-Στο πρωτόδικο δικαστήριο είχατε ξεκαθαρίσει πως ο συγκατηγορούμενος σας κ.Κοτσώνης δεν είχε καμία εμπλοκή με την υπόθεση της ναρκομεταφοράς.Σε κατάθεση σας όμως ως απολογούμενος εσείς είχατε κατονομάσει την εταιρεία που είχε ιδρύσει ο κ.Κοτσώνης που είχε ως σκοπό όπως είχατε πει το πέρασμα των χρημάτων για την νομιμοποίηση τους.Πως εξηγείτε αυτήν την αντίφαση ;


AΠΑΝΤΗΣΗ:


Δεν είχα καταθέσει ποτέ ότι γνωρίζω ότι ο Κοτσώνης έφτιαξε την εταιρία για να μεταφερθούν χρήματα σε σχέση με τα ναρκωτικά. Ο Μπουρδούβαλης ενέπλεξε προφορικά πολλές εταιρίες ( G tankers - Ionian - G ship management και άλλες ) προκειμένου να λειτουργήσει πιο δυνατά το επιχείρημα του ότι όλα είναι οργανωμένα. Αυτό είχε να κάνει με προφορικές του αναφορές σε εμένα. Στην διαδικασία όμως την ακροαματική, όλες όσες μου είχε αναφέρει ( συμπεριλαμβανομένης και του Κοτσώνη ) όχι μόνο δεν αποδείχθηκε εμπλοκή όλων αυτών ,αλλά αμετακλήτως έπαυσε από τον πρώτο βαθμό κάθε πιθανότητα εμπλοκής τους. Όσο αφορά την δικιά μου κατάθεση αναφέρθηκα στην δραστηριότητα της εταιρίας ( διαχείριση πλοίων ) η οποία επέτρεπε την διακίνηση μεγάλων χρηματικών ποσών. Το ίδιο θα απαντούσα για οποιαδήποτε εταιρία ίδιας δραστηριότητας. Τώρα όσο αφορά καταθέσεις ( και δικές μου ) της εποχής εκείνης ,έχουν να κάνουν με παρασκήνιο που εξυπηρετούσε το σχέδιο ανθρώπων που είχαν αναλάβει την ( ποινική ) εξόντωση του κ Κοτσώνη , συνθήκη απαραίτητη για να δέσει η μετέπειτα δίωξη Μαρινάκη. Ο χώρος μια συνέντευξης δεν επαρκεί ,και μάλλον δεν ενδιαφέρουν περισσότερες λεπτομέρειες. Η θέση μου για τον κ Κοτσώνη είναι ξεκάθαρη ότι δεν έχει απολύτως καμία συμμετοχη στην υπόθεση μεταφοράς ναρκωτικών με το πλοίο Νουρ

-Έχει παρατηρηθεί από e-mail δημοσιογράφων που έχουν διαρρεύσει ειδικότερα από την εφημερίδα έθνος ότι σας έστελναν στην φυλακή τα ρεπορτάζ που θα δημοσίευαν για να τα ελέγξετε και τα επιστρέφατε πίσω με email διορθωμένα.Πως το εξηγείτε αυτό;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Δεν το θυμάμαι αυτό που μου λέτε για το έθνος. Σε καμία περίπτωση όμως δεν το αμφισβητώ. Χωρίς να ξέρω σε τι αναφέρεστε σας λέω το εξής. Από την πρώτη στιγμή προσπάθησα να συμβάλω στην ορθή πληροφόρηση της κοινής γνώμης ,και όπου μπορούσα μέσω του γραφείου μου να έχω επαφή το έκανα. Άλλωστε και εσεις ο ίδιος όταν γράψατε κάτι το οποίο ήταν προϊόν εσφαλμένης πληροφόρησης σας απέστειλα mail μέσω των συνηγόρων μου. Δεν αποτελεί παρέμβαση υπέρ μου αν σκεφτεί κάποιος ότι εγω από την πρώτη στιγμή δηλώνω εμπλοκή στην υπόθεση. Όλα τα μέσα της εποχής έγραφαν ότι έφερα ναρκωτικά με καράβι μου τα οποία αποθήκευσα στο σπίτι μου. Απολύτως ψεύδες ,αλλά η τόσο έντονα μεγάλη προβολή και επανάληψη έκανε όποιον λέει το αντίθετο να ψεύδεται, γεγονός που αντιμετώπισα ακόμα και στον πρώτο βαθμό.

-Η σχέση σας με τον δημοσιογράφο Θωμαϊδη πως δημιουργήθηκε;Ποιος σας τον γνώρισε;Ποιος σας έφερε σε επαφή με τον δημοσιογράφο Τριανταφυλλόπουλο;



ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


Δεν θυμάμαι ποιος με έφερε σε επαφή με τον κύριο Θωμαΐδη.


Για τον κύριο Τριανταφυλλοπουλο, προσπάθησε να με βρει στην φύλακη. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι ο Χριστοφοριδης ήθελε να ενημερώνεται για κάθε μου επαφή ,και πριν μιλήσω με τον Τριανταφυλλοπουλο μου ζήτησε ξεκάθαρα να μιλήσω για εμπλοκή Μαρινάκη. Εγώ εν μέρει εκπλήρωσα την «επιθυμία» του με σκοπό κάποια στιγμή να καταφέρω να ηχογραφησω τους εκβιασμούς. Όταν τους ηχογράφησα- την ίδια στιγμή (10μερες μετά )κατέθεσα μήνυση στον Άρειο πάγο ( στο γραφείο της Πρόεδρο ΑΠ ) και έκανα αναφορά για την συνομιλία μου με τον κύριο Τριανταφυλοπουλο. Αμέσως μετά, γνωστοποίησα την αναφορά μου εξωδίκως στον κ Τριανταφυλοπουλο ως όφειλα, (προκειμένου να μην την δημοσιεύσει) , στην οποία ανέφερα ότι όσα του είχα πει ήταν προϊόν εκβιασμών και σε κάθε περίπτωση δεν ανταποκρίνονται σε πραγματικά περιστατικά. Αυτός και ενώ εγω τον ενημέρωσα πριν την δημοσιοποιήσει, επέλεξε να την δημοσιοποιήσει. Ήταν μια επιλογή του για την οποία εγω δεν έχω καμία ευθύνη. Ευθύνη είχα να λειτουργήσω νόμιμα και θεσμικά κάνοντας αναφορά στον Άρειο πάγο όπως και έκανα. Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεων του. Άλλωστε δεν θεωρώ ότι κάποιος από όλους αυτούς έχουν εμενα ως στόχο.


-Επειδή έχουν γραφτεί διάφορα για την ποσότητα της μεταφοράς των ναρκωτικών.Ήταν 2,1 τόνοι ή 3;Έγινε στάση του πλοίου για να ξεφορτωθούν ναρκωτικά;

AΠΑΝΤΗΣΗ:


Δεν είχα καμία επαφή με τα ναρκωτικά. Ο Σαχίτ μου είχε πει ότι η ποσότητα ήταν 2,1 τόνοι. Το 3 τόνοι ήταν μια εφεύρεση για να αποδώσουν μετέπειτα εμπλοκή Μαρινάκη. Αν δείτε συγκεκριμένα site της εποχής έγραφαν την «εκδοχή» των 3 τόνων αρκετά πριν μιλήσω εγω, με τον Tριανταφυλλοπουλο. Αυτό δείχνει ξεκάθαρο σχεδιασμό ,του οποίου απαραίτητο όργανο ήθελαν να κάνουν εμενα. Απλά εγω με προσωπικό ρίσκο, τους ηχογράφησα και τους χάλασα τον προγραμματισμό . Θέλω να σκεφτείτε την πορεία της υπόθεσης αν δεν έκανα αυτή την ηχογράφηση. Μπορεί ( μέχρι τώρα ) να μην αξιοποιήθηκε δικαστικά το ηχητικό υλικό, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι εκβιασμοί δεν έγιναν.
Για την πορεία του πλοίου είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν έγινε καμία στάση. Εγω είχα την πλήρη ευθύνη για την πορεία του Νουρ από την Αίγυπτο μέχρι την Ελευσίνα. Επίσης ο καπετάνιος και το πλήρωμα δεν έκαναν καμία σχετική αναφορά και μην ξεχνάτε ότι αθωώθηκαν ομόφωνα.


- Δώστε μας μια γενική εικόνα από περιστατικά που κατά την γνώμη σας αποτελούν εμφανείς ενδείξεις παρεμβάσεων στην υπόθεση σας:
Απάντηση : 

θα σας πω ελάχιστα μόνο:

1) Μεταγωγή μου σε μια νύχτα στην Aυλωνα χωρι αίτημα μου.


2) Tηλέφωνο Yφυπουργού Δικαιοσυνης στην Διευθύντρια της φυλακής μου


3) Τηλέφωνο Υπουργού Άμυνας στον Αρχιφύλακα της φυλακής μου για να προετοιμάσει την επίσκεψη της εισαγγελέως ( εύκολο να αποδειχθεί )


4) Τηλέφωνο Υπουργού Άμυνας σε εμενα ( χωρίς να τον έχω πάρει εγω-άρα αυτό σημαίνει ότι είχε πάρει από κάπου τον αριθμό μου)


5) Μεταγωγή μου πάλι χωρίς αίτημα μου στην Χαλκίδα 12 μέρες αφού τους κατέγραψα.


6) 17 μήνες η έκδοση ενταλμάτων.


7) Μετάθεση του μέλους του δικαστηρίου ( Προέδρου ) που έκανε το λάθος να ψηφίσει απαλλαγή μου για την πράξη της αποθήκευσης στην Φιλοθεη.


8) Πειθαρχικό στην ίδια Πρόεδρο επειδή άργησε να καθαρογραφεί μια απόφαση χιλιάδων σελίδων ( η μόνη φορά που υπουργός δικαιοσυνης παρήγγειλε πειθαρχικό έλεγχο για τέτοιο λόγο ). Μάλλον το ήθελαν γρήγορα το εφετείο για να είναι μέσα στα πράγματα και να αισθανθώ αδύναμος απέναντι στο παρακράτος.


9) Ολα τα μέσα ενημερώσης που έλεγχαν, ήταν και είναι σφόδρα αρνητικά σε εμενα γιατί τους βολεύει να είμαι αναξιόπιστος
10)Επιασαν ένα κινητό μου τηλέφωνο στο κελί , και την ίδια στιγμή τηλεφώνησε ο Υπουργός Δικαιοσυνης και ο γραμματέας Αντιεγκληματικής στην φυλακή ( κατάστημα γυναικείων φυλακών ) και έστειλε εισαγγελέα να πάρει καταθέσεις αφού έφεραν μέχρι την διευθύντρια στις 11 το βράδυ. Αγνόησαν ότι από τα 700 τηλέφωνα που έχουν κατασχεθεί στον κορυδαλλο όλα ( εκτός του δικού μου ) πέρασαν από τον εισαγγελέα επόπτη φυλακών ενώ στην περίπτωση μου έφεραν άλλο εισαγγελέα εντελώς παράτυπα ΚΑΙ με περίεργη εντολή.


Αν κάποια στιγμή ψάξουν σε βάθος όλες τις περίεργες εντολές που έδωσαν εις βάρος μου ίσως να χρειαστεί κλούβα για τους συμμετέχοντες Αν κύριε Σπίνο όλα αυτά, και ακόμα δεκάδες ,μπορεί να τα πετύχει μόνο ένας λιμένικος τότε Δεν υπάρχει θέμα σχεδίου με ηθικόυς αυτουργούς και δυνατούς προστάτες. Σε άλλη περίπτωση όμως ; Είμαι στην διάθεση σας οποτεδήποτε χρειάστείτε κάτι στην βάση της ορθής ενημέρωσης σας η στην διασταύρωση πληροφοριών σας. Θέλω να σας δώσω μια διάσταση να βγάλετε εσεις τα συμπερασματα σας. Εγω παρέδωσα στην δικαιοσύνη δυο ηχητικα υλικά. 1) εκβιασμοί για να έχω συμμετοχη στην μεταφορά με το Νουρ 2) εκβιασμοί για να καταθέσω εις βάρος Μαρινάκη.
Στην πρώτη περίπτωση και με μεγάλη και «περίεργη» καθυστέρηση ασκήθηκε διώξη σε αυτούς που με εκβίαζαν (Τούρκοι-έκδοση ενταλμάτων Τούρκων).Στην δεύτερη περίπτωση και με «περίεργη» ταχύτητα ασκήθηκε δίωξη σε εμενα που με εκβίαζαν !!!!!!!!δυστυχως δεν είμαι σε θέση να μιλήσω δημόσια για όλο το τότε παρασκήνιο. Πράγμα που θα το κάνω όταν οι συνθήκες μου το επιτρέψουν.
Τέλος επειδή ενημερώνομαι με μεγάλο ενδιαφέρον για όσα γράφετε για την υπόθεση και κρίνω ότι σας ενδιαφερει η ουσία της υπόθεσης θέλω να παρω θέση σε κάτι που γράφετε συχνά. Γράφετε ότι σύμφωνα με τις όρεξεις μου αλλάζει η ποσότητα και ίσως και οι εμπλεκόμενοι. Κυριε Σπίνο εγω ποτε πουθενά επίσημα δεν έχω καμία αντίφαση. Ακόμα και στην «συνέντευξη» στον τριανταφυλλοπουλο θα παρατηρήσετε ότι λέω ακριβώς «ότι θα μπλέξει». Αυτό είναι στην βάση ότι όταν το λέω γνωρίζω όλο το σχέδιο να τον μπλέξουν. Έχει διαφορά το «θα μπλέξει» από το «είναι μπλεγμένος». Λεπτομέρεια βέβαια που δεν εξυπηρετούσε να αναδειχθεί. Επισης το γεγονός ότι ασκήθηκε μια ποινική δίωξη για μεταφορές χρημάτων ( απολύτως για ναυτιλιακούς νόμιμους λόγους ) χωρίς καν να με καλέσουν εμενα για να με ρωτήσουν τι αφορούσαν αυτές οι μεταφορές ,δείχνει την πυξίδα που είχαν όλες οι τότε ενέργειες. Τα πράγματα είναι απλά: ότι εξυπηρετεί κάνουμε χρήση ( πχ κατάθεση Tριανταφυλλοπουλου ), ότι δεν εξυπηρετεί το ισοπεδώνουμε (Γιαννουσακη ) Άλλωστε το γεγονός ότι ασκήθηκε ποινική δίωξη στον κ. Μαρινάκη και ως βάση αυτής, χρησιμοποιήθηκε μία “συζήτηση” μου με έναν δημοσιογράφο και αγνοήθηκε η ηχογραφημένη ανακριτική διαδικασία με τον κ. Χριστοφορίδη, αποδεικνύει ότι η δίωξη ήταν μονόδρομος.