Τι γύρευε η αλεπού στο παζάρι;Ο Αντώναρος στο Μαξίμου από την πίσω πόρτα


Ο Αντώναρος στο Μαξίμου από την πίσω πόρταΑπό την πίσω πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου εισήλθε το βράδυ της Δευτέρας ο Ευάγγελος Αντώναρος.Η είδηση επιβεβαιώνεται από φωτογραφία που δημοσίευσε χρήστης του διαδικτύου και συγκεκριμένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην εν λόγω φωτογραφία ο κ. Αντώναρος εμφανίζεται να επιβιβάζεται σε ένα μαύρο αυτοκίνητο και να αναχωρεί από το πρωθυπουργικό γραφείο.
Περίπου στις 21.30 ο κ. Αντώναρος αποχώρησε, ενώ στη συνέχεια βρέθηκε στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ και εμφανίστηκε στην εκπομπή του Σεραφείμ Κοτρώτσου.
Πριν κυκλοφορήσει στα social media η επίμαχη φωτογραφία, ο κ. Αντώναρος είχε φροντίσει να κάνει την εξής ανάρτηση: 
Τρεις γνώμονες έχω όταν πρόκειται να πάρω μια απόφαση -- προσωπική, επαγγελματική, πολιτική. 
1. Να συνυπολογίζω και να συνθέτω τις γνώσεις μου, την εμπειρία μου και την κοινή λογική. 
2. Να μπορώ να βλέπω τα παιδιά μου και τους δικούς μου ανθρώπους στα μάτια.
3. Να μπορώ να βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Αυτό έκανα πάντα. Αυτό θα εξακολουθήσω να κάνω.