Δευτέρα, Ιουλίου 22, 2024

SEAJETS και πάμε όπου βγει! Οι ευθύνες των λιμενικών αρχών, ο καπετάνιος - σερίφης, οι 4ωρες καθυστερήσεις στα λιμάνια, τα παράπονα των επιβατών, τα πανάκριβα εισητήρια, τα βρόμικα πλοία και το καλοκαίρι που μόλις αρχίζει.


edolio5 team

Κάποιος που είναι αρχή καλοκαιριού, από τις αρμόδιες αρχές φυσικά, θα πρέπει να μιλήσει για το «ρεξόνα» της ευθύνης στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα SeaJet του ποδοσφαιρικού παράγοντα πλέον Μάριου Ηλιόπουλο.

Τα παράπονα γίνονται καθημερινά από επιβάτες που κατακλείζουν το email του edolio5.

Τις μεσημβρινές ώρες του Σαββάτου το πλοίο “CHAMPION JET 3”  έφυγε νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα αναχώρησης, με αποτέλεσμα να μην επιβιβαστούν στο πλοίο επιβάτες που διέθεταν εισιτήρια επιβίβασης.

Έτσι γούσταρε ο καπετάνιος! Το χειρότερο όλων όμως είναι ότι ο πλοίαρχος του πλοίου κλήθηκε μέσω VHF από το λιμεναρχείο να επιστρέψει στο λιμάνι της Θήρας χωρίς όμως να δώσει απάντηση. Τους έγραψε κανονικά! Από που αντλεί τέτοια δύναμη ; 

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά, στελέχη του Α΄ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά προέβησαν στη σύλληψη του 56χρονου πλοιάρχου του “CHAMPION JET 3”  όπως ήταν αναμενόμενο. Η εταιρεία ακόμη περιμένουμε να εκδόσει ανακοίνωση και να δικαιολογήσει έστω με κάποιον τρόπο αυτόν τον τσαμπουκά του καπετάνιου που ταλαιπώρησε δεκάδες ανθρώπους. 

Τα πράγματα όμως γίνονται ακόμη χειρότερα από διαμαρτυρίες επιβατών που περιμένουν με τις ώρες στο λιμάνι της Ραφήνας για να πάνε στον προορισμό τους που δυστυχώς για αυτούς είχαν επιλέξει πλοίο της ίδιας εταιρείας. «4 ώρες περιμέναμε χωρίς κανένας να μας ενημερώσει για το πότε θα φτιαχτεί η βλάβη του πλοίου που ήταν έτοιμο να αναχωρήσει» λέει στο edolio5 επιβάτης που μαζί με την 6μελη οικογένεια του είχε προγραμματίσει να αναχωρήσει για Τήνο.

Την ίδια ώρα τα εισητήρια όχι μόνο της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά και άλλων έχουν ακουμπήσει τον ουρανό. 

Θα μπορούσαμε όμως αυτούς που περιμέναν στο λιμάνι να τους θεωρήσουμε «τυχερούς» γιατί κάποιοι άλλοι όπως έχει συμβεί πολλές φορές στην εν λόγο εταιρεία  περιμένουν με τις ώρες εν πλω!

Τα ρεπορτάζ του Ιταλικού τύπου που έκαναν τον γύρω και των Ελληνικών ΜΜΕ με διακριτικότητα βέβαια για να μην χάσουν τις ολοσέλιδες διαφημίσεις της Sea Jet, περί του βρώμικου κρουαζερόπλοιου  της ίδιας εταιρείας δεν έχουν κοπάσει ακόμα.

Όλα αυτά και πολλά ακόμα οι Έλληνες επιβάτες τα βλέπουν με μεγάλη καχυποψία έχοντας και κατά νου το ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε, σε ελάχιστα ΜΜΕ (είπαμε λόγο διαφήμισης) αλλά φυσικά στο edolio5  για τα έργα και τις ημέρες του παρελθόντος του ιδιοκτήτη της εταιρείας.

Χτυπάμε το καμπανάκι της ευθύνης τώρα που είναι νωρίς για να μην έχουμε δυσσάρεστα γεγονότα και τότε όλοι δακρύβρεχτα θα λένε δεν ήξεραν και δεν γνώριζαν.

ΠΑΤΑ ΕΔΩ για να λαμβάνεις όλες τις νέες αναρτήσεις του ΕΔΩΛΙΟ5 !