Το πανηγύρι με τις χειροπέδες! Ο εφοπλιστής Λεβεντάκης, που είναι δήμαρχος Τριφυλίας, τα "έχωσε" στον Θεωδορικάκο,, που ζήτησε να συλληφθεί με αυτόφωρη διαδικασία! Βιομήχανος φίλος του υπουργού που έκανε διακοπές στην περιοχή παραπονέθηκε ότι τον ενοχλεί η μουσική από την συναυλία του δήμου! Έψαχναν τον δήμαρχο τα περιπολικά στα χωράφια.


Του Άρη Σπίνου

Επεισοδιακό ήταν το πανηγύρι που διοργάνωσε ο Δήμος Τριφυλλίας στην πλατεία Κυπαρισσίας το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, καθώς σε βάρος του δημάρχου Γιώργου Λεβεντάκη σχηματίστηκε δικογραφία μετά το ξέσπασμά του κατά του Τάκη Θεοδωρικάκου.

Ο δήμαρχος της περιοχής ενώ το πανηγύρι ήταν σε εξέλιξη ξέσπασε κατά της αστυνομίας και του Τάκη Θεοδωρικάκου επειδή του… έκοψαν νωρίτερα τους χορούς. «Εγώ δεν μασάω, ούτε τους υπολογίζω» είπε ο δήμαρχος και υποστήριξε ότι έκαναν παράπονα «κάποιοι που ήρθαν από την Αθήνα για διακοπές».

Όλα ξεκίνησαν όταν η αστυνομία παρενέβη τα ξημερώματα, την ώρα που τελείωνε το β’ μέρος της συναυλίας με τον Δημήτρη Κοντολάζο και της Βασιλικής Νταντά. Οι αστυνομικοί ζήτησαν να διακοπεί η εκδήλωση καθώς ήταν ώρα κοινής ησυχίας και είχαν λάβει καταγγελίες από κατοίκους της περιοχής.

Τότε ο δήμαρχος ανέβηκε στην εξέδρα και αφού πήρε το μικρόφωνο, ξέσπασε κατά του υπουργού προστασίας του Πολίτη, τονίζοντας ότι στην περιοχή υπάρχει έντονη εγκληματικότητα, αλλά οι αστυνομικοί ασχολούνται με τα πανηγύρια: «Μας ειδοποίησαν από το αστυνομικό τμήμα, αυτό το τμήμα που μας προστατεύει πάρα πολύ, από τους κλέφτες, από αυτά που γίνονται γύρω γύρω, και ο κ. Θεοδωρικάκος που τους έχει και κάθονται μέσα, ότι ενοχλούμε. Μία εκδήλωση δημοτική, που έγινε για τον κόσμο της Κυπαρισσίας, να περάσει ωραία, κάποιοι κύριοι που ήρθαν απ’ την Αθήνα, δέκα μέρες, να περάσουν διακοπές, κι όχι γι’ αυτούς τους καταστηματάρχες που διατηρούν τα μαγαζιά δώδεκα μήνες το χρόνο και πληρώνουν, και μας πήραν να μας πούνε να σταματήσουμε. Η αστυνομία. Έχουμε πολλή προστασία. Να το ακούσει και ο κ. Θεοδωρικάκος και το αστυνομικό τμήμα. Εγώ δε μασάω. Ούτε τους υπολογίζω. Αυτό που πρέπει να κάνουνε δεν το κάνουνε. Κάθονται μέσα και λουφάρουν. Και δε βγαίνουνε έξω να δούνε ποιος κλέβει τον κόσμο, τι γίνεται, τι κάνουνε. Απλώς τους ενόχλησε ότι απόψε έτυχε και ο κόσμος να διασκεδάσει, ν’ ακούσει πέντε τραγούδια και να ξεφύγει απ’ τα προβλήματα. Τέλος πάντων, εγώ δε μασάω. Κι έχω πει δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι μ’ αυτούς, είμαι με τον εαυτό μου κι είμαι μ’ εσάς. Θα συνεχίσει κι ας έρθουν να με πάρουνε αυτόφωρο. Προχωράμε» είπε ο δήμαρχος στο μικρόφωνο.

Μετά από τις δηλώσεις του, ξεκίνησε αυτεπάγγελτα αυτόφωρη διαδικασία και σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος του με τα αδικήματα της διέγερσης σε ανυπακοή, της διασποράς ψευδών ειδήσεων και λοιπών ειδικών νόμων, όπως η διατάραξη της κοινής ησυχίας.

Αστυνομικοί αναζήτησαν τον δήμαρχο για να τον συλλάβουν και αφού δεν εντοπίσθηκε, η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του χθες το μεσημέρι κατατέθηκε στον εισαγγελέα Κυπαρισσίας.

Την επόμενη μέρα, ο δήμαρχος έγραψε σε ανάρτησή του:

«Σε συνέχεια της χθεσινής μου δήλωσης, στην κεντρική πλατεία της Κυπαρισσίας, κατά τη διάρκεια δημοτικής συναυλίας, την οποία πλήρωσε ο λαός της Τριφυλίας, οφείλω να σας ενημερώσω για τα εξής: Εξέφρασα δημόσια χθες, όπως κάνω πάντα, γιατί μόνο στο λαό της Τριφυλίας δίνω λόγο, τα παράπονά μου προς την κεντρική διοίκηση της Ελληνικής Αστυνομίας και του πολιτικού προϊσταμένου της υπουργού, κυρίου Θεοδωρικάκου, για το θέμα που μας απασχολεί και έχει να κάνει με την αστυνόμευση στο Δήμο μας. Και επισήμανα πως, παρά τις συνεχείς προσωπικές μου οχλήσεις και τα αιτήματα των πολιτών της Τριφυλίας, ο Δήμος Τριφυλίας παραμένει απροστάτευτος, έρμαιο της παρανομίας και ιδιαίτερα η πόλη των Φιλιατρών, που στερείται εδώ και κάποια έτη αστυνομικού τμήματος. Δεν αναφέρθηκα σε κάτι εξωπραγματικό, αλλά σε ένα θέμα που γνωρίζουν όλοι και απασχολεί τους πάντες. Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν και δε θα μπορούσα άλλωστε, γιατί είναι παιδιά μου, στους άντρες και στις γυναίκες των αστυνομικών τμημάτων του Δήμου μας, οι οποίοι καθημερινά και κάτω από αντίξοες συνθήκες ασκούν το υπηρεσιακό τους καθήκον, με σθένος και αυταπάρνηση, παρά τις όσες και όποιες ελλείψεις υπάρχουν στην υπηρεσία τους. Καθότι και αυτοί είναι όμηροι της κεντρικής διοίκησης, καθώς από αυτήν παίρνουν οδηγίες και εντολές, τις οποίες οφείλουν να υπηρετήσουν. Έχω επισημάνει πολλάκις και πριν από τις εκλογές, ότι εγώ δεν είμαι πολιτικός, ούτε και πρόκειται να γίνω επαγγελματίας πολιτικός. Είμαι, κυρίως, ένας από εσάς, που μέσα από το θεσμικό ρόλο του δημάρχου οφείλω να δίνω λόγο και να ενημερώνω για τα έργα της Δημοτικής Αρχής, όπως και για τα προβλήματα του τόπου, τους πολίτες της Τριφυλίας. Μια δημοτική εκδήλωση, με χρήματα των πολιτών της Τριφυλίας, ήταν και αυτή που πραγματοποιήθηκε χθες, στην Κυπαρισσία και θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες, μέσα στο καλοκαίρι σε όλο το Δήμο. Τώρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τον αγώνα μου, για ενίσχυση της αστυνόμευσης στην Τριφυλία, αυτός όχι μόνο θα συνεχιστεί, αλλά θα είναι ακόμα πιο δυνατός και ακόμα πιο στοχευμένος.

Όσο γι’ αυτούς που θα επιχειρήσουν πάλι στο μέλλον να εκμεταλλευτούν πολιτικά ή, πιο σωστά, μικροπολιτικά την οποιαδήποτε δήλωσή μου, αναφορικά με τους αστυνομικούς, να τους ενημερώσω, πάλι δημοσίως, ότι προσωπικά, ως πολίτης αλλά και ως δήμαρχος, ειδικά στους αστυνομικούς του Δήμου μας, έχω σταθεί και συμπαρασταθεί έμπρακτα και θα βρίσκομαι πάντα δίπλα τους, σε κάθε δίκαιο αίτημά τους. Και αυτό είναι κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά, τόσο οι ίδιοι όσο και οι πολίτες της Τριφυλίας. Κι εμένα αυτό, αν μη τι άλλο, μου αρκεί!».