Τα 2 παιδιά.... εκτός γάμου και οι διεκδικήσεις των αμύθητων περιουσιών! Οι εφοπλιστές Φράγκος και Διαμαντίδης... και το τεστ πατρότητας! Ο Αντώνης από την Σαλαμίνα και η κόρη της δικηγόρου!

Του Άρη Σπίνου

Οι "αταξίες" που έκαναν στα νιάτα τους 2 πασίγνωστοι εφοπλιστές φαίνεται ότι θα τους στοιχήσουν μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αφού τα τέκνα που προέκυψαν (!) διεκδικούν μέρος της αμύθητης περιουσίας τους. Πρόκειται για τις εφοπλιστικές οικογένειες Φράγκου και Διαμαντίδη! Για την πρώτη περίπτωση όλα δείχνουν ότι τα πράγματα έχουν πάρει τον δρόμο τους. Για την δεύτερη όμως...


Στην πρώτη περίπτωση διεκδικήτρια είναι η Κατερίνα.  Καρπός του έρωτα του γνωστού μεγαλοεφοπλιστή,που δεν είναι πια στην ζωή,με τη δικηγόρο της εταιρείας του Ολυμπία Κεχριμπάρη,που έχει αναγνωρίσει με συμβολαιογραφική πράξη,που παρουσιάζει το edolio5 «Από τη στιγμή που με αναγνώρισε και είμαι κόρη του δεν τίθεται ζήτημα αν θα διεκδικήσω ή όχι. Είναι γεγονός ότι είμαι παιδί του" είπε   στο edolio5.

'Ήταν 1980 όταν ο εφοπλιστής γνωρίζει τη δικηγόρο της εταιρείας του Ολυμπία Κεχριμπάρη. Και ο αιφνίδιος αρχικός ενθουσιασμός εξελίσσεται σε έναν δυνατό και μακροχρόνιο δεσμό.
11 χρόνια μετά και ενώ το αμοιβαίο πάθος παραμένει αναλλοίωτο, η σχέση ολοκληρώνεται με τον καρπό του έρωτά τους. Τον Νοέμβριο του 1991 γεννιέται η κόρη τους Κατερίνα. «Ο πατέρας μου πολιόρκησε πολλά χρόνια τη μητέρα μου. Όμως η επιμονή και η αφοσίωσή του, κάτι που το έχω κι εγώ κληρονομήσει, την κέρδισαν. Όταν ένας μεγάλος έρωτας. Δεν είχα δει πιο ερωτευμένο ζευγάρι και δεν είναι τυχαίο που είχαν μείνει τόσα χρόνια μαζί»,είπε στο edolio 5 όταν την συναντήσαμε σε μαγαζί στο Κολωνάκι όπου ήρθε με την μητέρα της.

Η μικρότερη κόρη του Νίκου Φράγκου γεννιέται και μεγαλώνει στη Δροσιά. Χρόνια ευτυχισμένα και ανέμελα, χρόνια λατρεμένα που θα της αφήσουν τις καλύτερες παιδικές αναμνήσεις. Μπαίνοντας στο σαλόνι του σπιτιού της το βλέμμα του επισκέπτη εστιάζει σε μια μεγάλη κορνιζαρισμένη φωτογραφία του πατέρα της πάνω από το τζάκι. Στους γύρω τοίχους, αντί για άλλα έργα τέχνης, κυριαρχούν βυζαντινές εικόνες, γεγονός που μαρτυρά βαθιά θρησκευτική σχέση με τον Θεό και την Εκκλησία.


Μπορεί ο καπετάν Νικόλας να μη ζούσε επίσημα στο ίδιο σπίτι μαζί της, αλλά η παρουσία του ήταν καθημερινή και καθοριστική ώστε να απαλύνει ακόμα και την υποψία για το παιδί ότι είναι παρείσακτο. Παρ’ όλα αυτά, ο ίδιος δεν κατάφερε να λύσει όλες εκείνες τις τυπικές εκκρεμότητες που ήταν απαραίτητες για να ολοκληρωθεί η οικογενειακή ευτυχία με τον γάμο του πατέρα της με τη μητέρα της. Το διαζύγιο του Νίκου Φράγκου με τη νόμιμη σύζυγό του δεν εκδόθηκε ποτέ, γεγονός που εμπόδισε το ζευγάρι να παντρευτεί.

«Δυστυχώς, οι συγκυρίες δεν τους το επέτρεψαν. Δεν ήταν καθαρά δική τους απόφαση», μου απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια και χωρίς υπαινιγμούς, και συνεχίζει: «Ο πατέρας μου ήθελε να κάνει παιδί με τη μητέρα μου από την αρχή της σχέσης τους. Σχεδόν της το φώναζε. Όταν έμαθε ότι είναι έγκυος, δεν έδειξε απλώς, ήταν πράγματι πολύ ευτυχισμένος. Η μακρόχρονη αναμονή του να ολοκληρώσει τη σχέση του με τη μητέρα μου είχε ευοδωθεί. Μάλιστα έχω πάρει το όνομα της ετεροθαλούς αδελφής μου που πέθανε λίγο καιρό προτού γεννηθώ" 

Η κουβέντα μας πηγαίνει στα ετεροθαλή αδέλφια της. Πότε έμαθαν ο Γιάννης, η Αγγελική και η Μαρία Φράγκου για την ύπαρξή σου; «Από την πρώτη στιγμή τα ετεροθαλή αδέλφια μου γνώριζαν την ύπαρξή μου. Αλλά και τη σχέση της μητέρας μου με τον πατέρα μας», μου λέει, προσθέτοντας ότι «οι σχέσεις μας είναι τυπικές». Είναι φανερό ότι δεν πασχίζει άτεχνα να υποκριθεί μια θερμή σχέση μεταξύ τους η οποία δεν υπάρχει. «Κατάλαβα πως ήθελαν να μείνουν τυπικές οι σχέσεις μας», λέει, «παρότι εγώ θα ήθελα να είχαμε καλές σχέσεις. Ποιος δεν το θέλει αυτό με τα αδέλφια του;». Ωστόσο, μοιάζει πλήρως συνειδητοποιημένη: «Πιο εύκολα μπορεί να λυθεί το ελληνοτουρκικό ζήτημα από το να τα πάνε καλά τα παιδιά από διαφορετικές μητέρες», τονίζει χαμογελώντας. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ένιωσε περιθωριοποιημένη, κάτι που οφείλεται στους γονείς της, αλλά και στον στενό περίγυρό της: «Δεν αισθάνθηκα ποτέ άσχημα που οι γονείς μου δεν ήταν παντρεμένοι. Η μόνη διαφορά που είχα με τα άλλα παιδιά ήταν ότι ο πατέρας μου δεν κοιμόταν στο σπίτι.

Τη νομική μου προστασία για όλα τα θέματα έχει αναλάβει το δικηγορικό γραφείο Δεληκωστόπουλου - Σινανιώτη», λέει απλά, διατηρώντας μια συνετή απόσταση από ένα αναπότρεπτο μέλλον. Την αποφασιστικότητά της ωστόσο την εκδηλώνει περισσότερο με τα μάτια παρά με τον τόνο στα λόγια της όταν η συζήτηση επανέρχεται στην τυπικότητα με την οποία την αντιμετώπισαν έως τώρα τα ετεροθαλή αδέλφια της, πιθανολογώντας ότι θα διεκδικήσει μερίδιο της πατρικής περιουσίας, που κάποιοι υπολογίζουν ότι ανέρχεται στα 800 εκατ. ευρώ. «Από τη στιγμή που με αναγνώρισε ο πατέρας μου και είμαι κόρη του δεν τίθεται ερώτημα αν θα διεκδικήσω ή όχι. Είναι γεγονός ότι είμαι παιδί του, όπως και αυτά».Ο καπετάν Νικόλας είχε ακόμα 3 παιδιά



H δεύτερη περίπτωση που αφορά τον εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη εξελίσσεται σήμερα στις αίθουσες των δικαστηρίων όπου ο 39χρονος Αντώνης Παλούμπης διεκδικεί την πατρότητα! Ο εφοπλιστής ισχυρίζεται ότι πράγματι πριν από δεκαετίες είχε μια περιστασιακή σχέση με την μητέρα του Αντώνη και για αυτό μέχρι σήμερα τους έχει δώσει περίπου 4.000.000 ευρώ προκειμένου να παραιτηθούν από κάθε αξίωση! Ισχυρίζεται μάλιστα ότι αυτό έγινε με κάθε επίσημο τρόπο και ενόποιων των δικαστηρίων! Ο γιος της ισχυρίζεται ότι από αυτά τα λεφτά δεν έχει πάρει ούτε 1 ευρώ! Τα δικόγραφα που έχουν ανταλλάξει μεταξύ τους περιγράφουν απίστευτες λεπτομέρειες που θα πρέπει να λυθούν από τα δικαστήρια! 

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος του 39χρονου άνδρα, Θεοχάρης Χαραλαµπόπουλος, αναφορικά με την υπόθεση επισημάνει τα εξής! «Επανέφερα το δικαστήριο που είχε κάνει και ο εντολέας µου για την αναγνώριση της πατρότητας µε σκοπό να επιτύχουµε την αναγνώριση της πατρότητας από τον βιολογικό πατέρα του, τον ∆ιαµαντή ∆ιαµαντίδη. Υπάρχει ένα ανθρώπινο δράµα στην υπόθεση για το οποίο θεωρώ ότι µόνο δικαστικά µπορεί να δοθεί επιπλέον λύση. Έχουµε επαναφέρει το δικαστήριο, το οποίο σε πρώτο βαθµό έχει απορριφθεί. Το δικαστήριο θεώρησε επί τη βάσει δικών µας λεγοµένων ότι η δίκη έχει τελειώσει λόγω παραίτησης. Στην πραγµατικότητα όµως πρακτικό παραίτησης δεν υπάρχει, σε σηµείο που ακόµα και εγώ ως δικηγόρος έχω αρχίσει να αµφιβάλλω για το αν αυτή η παραίτηση έλαβε ποτέ χώρα. ∆ιότι αντιλαµβάνεστε ότι όταν υπάρχει ένα τεστ DNA και ανεβαίνει µια έδρα σε ένα δικαστήριο, και πάει ένας πληρεξούσιος δικηγόρος και λέει ‘‘παραιτούµαι’’, θα µπορούσε να αναρωτηθεί και το ίδιο το δικαστήριο για ποιο λόγο; Σε κάθε περίπτωση, ακόµη και αν το δικαστήριο θεώρησε ότι αυτή η παραίτηση υπήρξε, ως πράξη νοµικά είναι άκυρη. ∆εν επιτρέπεται οποιασδήποτε µορφής παραίτηση ή συµβιβασµός στο δικαίωµα αναγνώρισης της πατρότητας.

Οπότε έχουµε την πεποίθηση ότι η ∆ικαιοσύνη δεν θα αφήσει µια πράξη παράνοµη στην πραγµατικότητα να µείνει στην κατάσταση που είναι σήµερα. Έχουµε καταθέσει έφεση αυτήν τη στιγµή, η οποία εκδικάστηκε».