Θα του έπαιρναν... και το παντελόνι! Δημόσια ζήτησε συγνώμη ο Λιάγκας με κατεβασμένα μάτια από την πρώην σύζυγο του εφοπλιστή Κούστα και τις κόρες της για όσα χυδαία είχε πει σε βάρος τους προκειμένου να αποσύρουν μηνύσεις και αγωγές. (ΒΙΝΤΕΟ)


edolio5 team 

Δημόσια συγγνώμη ζήτησε ο Γιώργος Λιάγκας από τη Σοφία Γιαννικοπούλου, πρώην σύζυγο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», αλλά και μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε, δίνοντας τέλος στην αντιδικία τους.

Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 δήλωσε ότι «έκλεισε ένα ατυχές και από κάθε άποψη λυπηρό συμβάν», σημειώνοντας ότι «από αδικαιολόγητη για την εμπειρία μου επιπολαιότητα και ελλιπή γνώση της αλήθειας παρασύρθηκα σε μια άδικη, απρόκλητη, και σίγουρα κατάφωρα προσβλητική για την κυρία Σοφία Γιαννικοπούλου, πρώην σύζυγο Ιωάννη Κούστα», αναφερόμενος στην είδηση που μετέφερε στην εκπομπή «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα», την 01.10.2019 στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

Από την πλευρά της, η Σοφία Γιαννικοπούλου έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook:

«Αποδέχομαι την ειλικρινή συγγνώμη του κ. Γιώργου Λιάγκα και την αναγνώριση ότι έσφαλλε, παραβιάζοντας ως παρουσιαστής, τις αρχές της αλήθειας και του σεβασμού απέναντί μου.

Η συναίσθηση και η βεβαιότητα ότι χειρίστηκα το οικογενειακό μου ζήτημα με σύνεση και ευθύνη απέναντι στις κόρες μου, μου δίνει τη δύναμη και τη μεγαλοψυχία να συγχωρήσω τα άδικα και κακεντρεχή σχόλια σε βάρος μου με μοναδικό στόχο την ακροαματικότητα.

Εύχομαι στη νέα του εκπομπή να κυριαρχήσουν οι αξίες της αντικειμενικότητας, του σεβασμού και της ποιότητας».