Ιδού η ανυπόμονη Α.Μ. που είχε πάρτι στην βίλλα της Εκάλης και ήθελε... τα "ποτά" για να κεράσει! Ο διάλογος της δημοτικής συμβούλου Κηφισιάς με τον ντίλερ της κόκας. "Μου είπες πριν είκοσι λεπτά ρε φίλε. Περιμένω μιάμιση ώρα!"


Του Άρη Σπίνου 

Τα πάρτι στην Βίλα της Εκάλης που έμενε έδιναν και έπαιρναν. Γνωστή κυρία της Αθηναϊκής κοινωνίας που ήταν υποψήφια σύμβουλος με τον υποψήφιο Δήμαρχο Κηφισιάς Γίωργο Παπαδόπουλο στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές, προμηθευόταν τακτικά τη «λευκή κυρία» από το περίφημο κύκλωμα που έφτανε μέχρι τα Βόρεια Προάστια. Η εν λόγω κυρία είχε την… ατυχία η παραγγελία της στις 13 Ιουνίου του 2020 να πέσει Παρασκευή, μια ημέρα κατά την οποία – όπως της υπενθύμιζε διαρκώς ο ντίλερ συνομιλητής της που άργησε να της πάει την «παραγγελία» της – γινόταν χαμός από δρομολόγια της «επιχείρησης».

Εκείνη όσο αργούσε η παραγγελία της γινόταν ολοένα και πιο έξαλλη, καθώς είχε και κόσμο στο σπίτι, με τον συνομιλητή της να της υπόσχεται ότι θα της δώσει παραπάνω «εμπόρευμα», σε μια απέλπιδα προσπάθεια να κατευνάσει την ανυπόμονη και αγανακτισμένη... που ήθελε να σώσει τον δήμο Κηφισιάς. 

Ντίλερ: Έλα, κούκλα.

Α.Μ.: Έλα, αγάπη

Ντίλερ: Τι έγινε;

Α.Μ.: Θα έρθεις σπίτι;

Ντίλερ: Θα μου στείλεις μήνυμα;

Α.Μ.: Εεε… (αναφέρει οδό και αριθμό), ρε αγάπη, το σπίτι μου στην Εκάλη. Στο σπίτι μου.

Σε πόση ώρα;

Ντίλερ: Έρχομαι, σε… σε 15 – 20 είμαι εκεί.


Α.Μ.: Πόσο;

Ντίλερ: (αναφέρει διεύθυνση)



Νέα κλήση λίγο αργότερα:

Ντίλερ: Έλα.

Α.Μ.: Να βγω έξω;

Ντίλερ: Πώς; Αφού είπαμε έξι η ώρα. Και μου λες τώρα, παρά είκοσι, να βγω;

Α.Μ.: Πόση ώρα είναι; Γιατί έχουν περάσει ήδη 25 λεπτά.

Ντίλερ: Δεν είπαμε έξι η ώρα ρε παιδί μου;

Α.Μ.: Έξι η ώρα;

Ντίλερ: Θα σε πάρω, ρε κουκλάρα. Ντάξει; Έλα, γεια.


Λίγο αργότερα, όταν ο προμηθευτής αργεί να εμφανιστεί, η ανυπόμονη πολιτεύτρια τον ξανακαλεί:

Ντίλερ: Έλα, κούκλα.

Α.Μ.: Έλα. Σε πόση ώρα να βγω έξω;

Ντίλερ: Έλα, μωρό μου.

Α.Μ.: Έλα, αγάπη μου.

Ντίλερ: Ρε, γίνεται της που@@@, ρε μαλ@@@, είναι Παρασκευή. Έρχομαι…

Α.Μ.: Σε πόση ώρα θα είσαι; Γιατί (ακατάληπτο) με τους φίλους μου και…

Ντίλερ: Άκου… Επειδή σε γάμ@@ λίγο σήμερα και… περιμένεις και τέτοια, θα σου δώσω

άλλο ένα από εμένα, να γουστάρεις! Απλά περίμενε κι έρχομαι. Ντάξει;

Α.Μ.: Σε πόση ώρα, όμως, ρε μωρό μου;

Ντίλερ: Θα σου βάλω άλλα δύο, ρε μωρό μου, τι άλλο θες γαμώ την πουτ@@@ μου; Τι άλλο να κάνω;

(ακατάληπτο)
Ντίλερ: Θα σε πάρω εγώ, ντάξει; Φιλιά.

Μόλις είκοσι λεπτά μετά, η Α.Μ. εξαντλεί την υπομονή της και παίρνει τον διακινητή τηλέφωνο:

Α.Μ.: Έλα ρε

Ντίλερ: Έλα

Α.Μ.: Πού είσαι επιτέλους ;

Ντίλερ: Έλα, έρχομαι ρε. Τώρα έχω ξεκινήσει, έρχομαι αλήθεια σε εσένα. Επειδή σε γάμ@@ μέχρι τώρα. Κατάλαβε, είναι Παρασκευή και γίνεται της πουτ@@@. Κατάλαβες;

Α.Μ.: Ε τι…; Μου είπες πριν είκοσι λεπτά ρε φίλε. Περιμένω μιάμιση ώρα!

Ντίλερ: Ναι, ρε παιδί μου και γω ξηγήθηκα με τα… με τα δώρα μου και τα λοιπά. Θα δεις από κοντά… θα σε φτιάξω.

Α.Μ.: Ωραία. Σε πόση ώρα θα είσαι εδώ, αγάπη;

Ντίλερ: Έρχομαι ρε. Σε κανά εικοσάλεπτο θα είμαι εκεί, το πολύ.

Α.Μ.: Αυτό μου είπες και την τελευταία φορά.

Ντίλερ: Ντάξει ρε, έχεις δίκιο τώρα, το ξέρω, σε γάμ@@, απλά έτυχε. Έρχομαι αλήθεια.


Ντάξει; Θα σε πάρω εγώ, ρε. Έρχομαι κομμάτια. Γεια.