Επέστρεψε στην "blogόσφαιρα" η Πόπη Σουφλή από άλλη πόρτα!Η Google είχε ρίξει το ιστολόγιο της λόγο...σεξουαλικού περιεχομένου!!




Της Πόπης Σουφλή 

Η 3η Μαϊου 2020, χαράχτηκε στη μνήμη μου, σαν η μέρα της πνευματικής μου δολοφονίας.Δέκα χρόνια αδέσμευτης πορείας στο internet και μέσα από το διαδικτυακό μου σπίτι, τα atttikanea.blogspot.com, χάραξα τον προσωπικό μου δρόμο στο ελληνικόκαι παγκόσμιο γίγνεσθαι, άλλοτε με δικά μου άρθρα και ρεπορτάζ, κι άλλοτε με άρθρα και συμβάντα άλλων ιστολογίων, πάντα όμως σε ένα πλαίσιο αντικειμενικής ενημέρωσης και αφύπνισης ενός λαού, βαθιά καταρρακωμένου από τα κύμβαλα της εξουσίας, πολιτικής, δικαστικής, εκκλησιαστικής, δημοσιογραφικής και όλων όσων συνθέτουν την εξουσία σ’ αυτόν τον Ιερό Τόπο, που τον μετέβαλλαν με την πάροδο των χρόνων σε τοξική χωματερή, ελέω όμως και των ψηφοφόρων, κρατώντας πλέον τον ρόλο του σχολιαστή στις αναρτήσεις μου.

Διαβάστε περισσότερα